از جمله تشک بادی هایی که با کیفیت بالا تولید شده است و می تواند رضایت مخاطب را به دنبال داشته باشد تشک بادی جیر است که با داشتن تنوع زیاد قادر به ایجاد راحتی در انتخاب و خریداری می باشد. به همین خاطر است که هر یک از کسانی که تمایل به خرید تشک بادی دارند همواره به سمت خرید نمونه هایی از ان با جنس جیر کشیده می شوند. این بدنه با کیفیت ترین بدنه ای است که برای تمامی رده های سنی ساخته شده است و از ساختار های مختلف برخوردار می باشد. بدنه دارای ظرفیت یکنفره و دو نفره و کودک می باشد که با توجه به نیاز افراد مورد خریداری قرار می گیرد. به همین دلیل تشک بادی جیر پر فروش و پر مخاطب است و دارای محبوبیت زیاد می باشد. برخی از خصوصیات منحصر به فرد این محصول به دلیل وجود بدنه آن است که مزیت را به دنبال دارد.

برخی از نمونه های این محصول دارای بدنه ای با رویه جیر می باشند و برخی دیگر از بدنه ای که به طور کلی جیر است ساخته شده است. در نتیجه هر یک از نمونه هایی که با این جنس ساخته شده اند رضایت مخاطب را به دنبال دارد و جزو محبوب ترین وسایلی می باشد که امروزه در مسافرت و گردش مورد استفاده افراد قرار می گیرد. کاربرد و خصوصیات این محصول به این صورت است که مزیت های زیادی را ایجاد می کند تا در محیط بیرون از خانه نیز فضای به خصوصی را برای افراد ایجاد سازد. تشک بادی مد نظر را می توان به دلیل سازگاری زیادی که با پوست افراد دارد جزو با دوام ترین و با کیفیت ترین محصولات بادی دانست که برای استفاده در مسافرت و گردش گزینه ای کامل به حساب می آید. در ادامه برخی برخی از خصوصیات تشک بادی جیر ذکر شده است که برای خرید آن ابتدا مطالب را مرور کنید.

تشک بادی جیر ارزان

تشک بادی جیر طبی

هر یک از محصولاتی که تحت عنوان تشک بادی جیر طبی ساخته شده اند از بدنه ای با رویه طبی برخوردار می باشند که ساختاری مواج دارد. این ساختار کمک می کند که کمر و ستون فقرات در بهترین شرایط قرار گیرد و راحتی خاصی به دست آید. از این رو افراد زیادی تمایل به داشتن آن دارند و نسبت به خرید آن اقدام می کنند. محصول مورد نظر از دو نوع تشکیل شده است که یکی از آن ها از بدنه پی وی سی برخوردار می باشد که رویه ای جیر دارد و دیگری از بدنه ای با پارچه جیر برخوردار است. هر یک از این محصولات به نوبه خود ایجاد اوقات و شرایط خوشایند می کند تا افراد بتوانند با خیالی آسوده در منزل و یا در مسافرت و گردش از محصول استفاده کنند و بهترین شرایط را برای خود به دست آورند.

این بدنه راحتی و طبی سبک و قابل حمل است تا بتوان آن را در مسافرت به همراه داشت و در صورت وجود شرایط مناسب به استفاده کردن از آن اقدام نمود. برخی از نمونه های تشک بادی جیر طبی دارای بر آمدگی در بخش بالایی خود می باشند که به عنوان بالش بادی سرخود عمل می کند و می تواند به جهت بی نیاز بودن از سایر وسایل راحتی و طبی جهت استراحت مد نظر قرار گیرد. چرا که دیگر نیازی به بالش و متکا نخواهد بود و افراد بدون نیاز به وسایل اضافه قادر به برخورداری از این موقعیت استاندارد و راحت خواهند بود. تشک بادی جیر طبی با ظرفیت یک نفره و دو نفره و کودک رویه ای لطیف ایجاد کرده است تا کسانی که قصد استفاده مداوم از محصول را دارند به راحتی بتوانند بر روی آن به استراحت طولانی مدت بپردازند و از حضور در چنین شرایطی بهره کافی را ببرند.

تشک بادی جیر طبی

تشک بادی جیر کمپینگ مدل intex 69710

بیش ترین استفاده از تشک بادی جیر در کمپینگ ها و گروه های کوهنوردی رخ می دهد که افراد به گردش و مسافرت می روند باید تمامی وسایل راحتی و ضروری مورد نیاز خود را داشته باشند. نمونه ای از محصولات طبی و بادی که جهت استفاده در این گونه محیط ها ساخته شده است و نام تشک بادی کمپینگ را نیز دارد محصولی است که دارای ظرفیت تک نفره می باشد و از بدنه ای با جنس جیر تشکیل شده است. بدنه در بخش کف که در معرض آسیب و استفاده در محیط های مختلف می باشد از جنس پی وی سی دو لایه بوده است تا ضخامت زیادی ایجاد گردد و بتوان با خیالی آسوده آن را بر روی سطوح مختلف مورد استفاده قرار داد. تشک بادی جیر کمپینگ می تواند به دلیل سبک بودن بهترین گزینه باشد تا توسط افراد بدون هیچ مشکلی حمل و نقل و جا به جا گردد.

در نتیجه برترین نمونه جهت رفتن به سفر است و فضای کمی را نیز اشغال می کند. این محصول دارای بدنه ای بادی و توخالی است که به وسیله پمپ باد راه اندازی می شود. پمپ باد به خریداران در کنار محصول داده می شود و می تواند برای آن ها آسان بودن راه اندازی تشک بادی را به دنبال داشته باشد. در هر حالت به وسیله پمپ باد محصول راه اندازی می شود و آماده استفاده می گردد تا افراد بدون هیچ مشکلی در زمان کم قادر به راه اندازی تشک بادی طبی مد نظر با بدنه جیر باشند. به دلیل وجود ساک حمل در کنار محصول افراد می توانند بدنه تاشو و خالی از باد را در داخل ساک حمل قرار دهند تا برای به همراه داشت و حمل و نقل و جا به جایی مشکلی وجود نداشته باشد.

در هر حالت این محصول دلخواه و خاص وزن کمی دارد و جزو محصولات کمجا و منحصر به فرد است تا بهترین گزینه برای استفاده در کمپینگ و کوهنوردی باشد. محصول برای تمامی رده های سنی ساخته شده است و از بدنه ای با ظرفیت یک نفره تشکیل شده است تا در تمامی موقعیت ها برای ایجاد سطحی طبی و راحتی برای داشتن آرامش از آن استفاده نمود. بدنه دارای تحمل وزن بالایی می باشد که در نتیجه می تواند برای استفاده افراد سنگین وزن نیز مد نظر قرار گیرد.

تشک بادی جیر کمپینگ مدل intex 69710

جهت خرید تشک بادی کمپینگ با پمپ باد کد intex 69710 می توانید از این لینک سفارش خود را ثبت کنید.

نحوه شستشوی تشک بادی جیر

بدنه هر یک از محصولات بادی غیر قابل نفوذ نسبت به آب و رطوبت می باشد و نمی تواند هیچ گونه از این عوامل را به داخل خود راه دهد. اما تشک بادی جیر دارای لایه های منحصر به فرد و لطیف با جنس جیر می باشد که ممکن است مقداری آب در زمان شستشو به داخل آن نفوذ کند. در این حالت با وجود احتمال لک شدن و کثیف شدن بدنه تنها می توان با اسپری کردن بر روی محصول و یا کشیدن دستمال نمدار بر روی آن مقداری از آلودگی و لک شدگی را برطرف کرد تا محصولی تمیز و پاکیزه به دست آید. تشک بادی جیر می تواند رضایت مخاطب را به خوبی ایجاد کند و جزو برترین نمونه از محصولات بادی طبی در دسته بندی تشک بادی باشد. اما برای جلوگیری از آسیب و خرابی در این محصول باید نسبت به مراقبت کردن از بدنه آن اقدام نمود و نکات مراقبتی و ایمنی را در خصوص استفاده کردن از این محصول رعایت کرد.

مراقبت از بدنه زمانی استفاده از آن بسیار حائز اهمیت می باشد که در نهایت می توان بدنه ای با طول عمر بالا را به دست آورد. تشک بادی جیر دارای بدنه ای مقاوم است اما ممکن است در اثر برخی عوامل مانند برخورد و ضربه دچار آسیب و خرابی شود. در نتیجه باید برای جلوگیری از چنین عواملی احتمال هر گونه آسیب را به حداقل رساند و بدنه را از بروز پارگی و سوراخ شدن در امان نگه داشت. در زمان نصب و راه اندازی و استفاده از تشک بادی مد نظر نیز محل باید عاری از آب و رطوبت باشد و همچنین عاری از هر گونه اشیائ برنده باشد. در این صورت به راحتی در محیط قرار می گیرد و می تواند در چنین حالتی مورد استفاده افراد واقع شود و از هر گونه آسیب نیز در امان باشد.

خرید تشک بادی جیر اینتکس

خرید تشک بادی جیر

تشک بادی جیر از جمله محصولات بادی است که با بدنه طبی برای ایجاد راحتی و آرامش در افراد ساخته شده است و از طراحی بی نقص و حرفه ای برخوردار می باشد تا بتوان از وجود آن در طی مدت زمان طولانی بهره مند شد و لذت برد. این محصول با دو نوع در بازار موجود است که یکی از آن ها دارای رویه جیر می باشد و دیگری تمامی بدنه آن از رویه جیر برخوردار است. با توجه به نیاز افراد و همچنین سلیقه آن ها محصول با ظرفیت یک نفره و دو نفره و کودک آماده خریداری می باشد و می توان به خرید آن اقدام نمود.

تشک بادی جیر در تنوع بالا و ظرفیت های گفته شده تنها در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود است که برای خرید آن باید به این فروشگاه مراجعه نمود تا از نظر کیفیت و مرغوبیت محصول اطمینان کامل را حاصل کرد. این محصول در فروشگاه اینتکس با قیمت مناسب ارائه می شود و جزو پر فروش ترین و محبوب ترین محصولات بادی است که با بدنه طبی و بی نقص آماده استفاده در مسافرت و گردش می باشد.