تشک بادی کمپینگ با پمپ باد intex 69710

intex 69710

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000 تومان

تشک بادی کمپینگ با پمپ باد intex 69710 محصولی است که افرادی که عاشق کمپینگ و سفر هستند می توانند با خیالی راحت این محصول را خریداری کرده و در سفرهای خود از این محصول استفاده کنند. نوع طراحی صورت گرفته در این محصول به گونه ای است که شما می توانید این تشک را در یک باکس کوچک مشاهده کنید که در واقع این باکس و یا به عبارت دیگر این کیف باعث می شود تا به راحتی بتوانید این محصول را در زیر کوله خود متصل کرده و حمل این محصول برای شما کاری ساده و آسان باشد. هم چنین این تشک بادی به گونه ای شکل گرفته است که رویه آن به صورت مواج بوده و ساختاری طبی دارد که مزیت مهم این کالا هم خواهد بود.

تشک بادی کمپینگ با پمپ باد intex 69710 | اینتکس ایران

به جز این موارد تشک بادی کمپینگ با پمپ باد intex 69710 در کنار خود دارای یک عدد پمپ باد دستی نیز می باشد که باعث شده تا به وسیله این پمپ باد دستی بتوانید در بازه زمانی کوتاه اقدام به راه اندازی این تشک بادی کمپینگ نمایید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که وزن کم این تشک هم یکی دیگر از دلایل انتخاب این محصول توسط مشتریان می باشد که قطعا در سفرها و کمپینگ دست و پا گیر نبوده و به راحتی می توانید جا به جایی و حمل این محصول را انجام دهید. با توجه به این توضیحات و با در نظر گرفتن قیمت مناسبی که این تشک کمپینگ بادی داراست ، امکان خرید این محصول از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما فراهم خواهد بود.

خرید تشک بادی کمپینگ با پمپ باد دستی مدل intex 69710 | اینتکس ایران

 نوعسفری
 تحمل وزن 130 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...