اگر شما هم امسال اربعین قصد سفر به کربلا و شرکت در پیاده روی اربعین را دارید ، حتما برای استراحت در طول سفر به تشک های بادی نیاز خواهید داشت. ما در این بخش سعی خواهیم کرد که بهترین و کاربردی ترین تشک های بادی و تجهیزات مرتبط با سفر کربلا را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا پس از مطالعه این مقاله با خیال راحت اقدام به خرید و ثبت سفارش این محصولات کنید پس با ما همراه باشید.

تشک بادی سفری داخل ماشین برای سفر اربعین

عموما افراد در طول سفر اربعین به صورت پیاده مسافت را طی می کنند و این پیاده روی به صورت شخصی و خانوادگی انجام می شود اما در طول مسیر تا قبل از رسیدن به مرزهای کشور عراق ، قطعا استفاده از یک محصول جهت استراحت در طول مسیر لازم و ضروری می باشد. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که افرادی که با خودروهای شخصی عازم این سفر هستند می توانند از تشک های بادی داخل ماشین استفاده نموده تا در طول سفر ، فضای صندلی عقب خودرو را تبدیل به یک تشک و تختخواب راحت کنند. ویژگی مهم تشک های بادی داخل ماشین موارد زیر می باشد:

تشک بادی داخل ماشین برای سفر اربعین

سبک و پرتابل : اولین نکته ای که باید در رابطه با تشک های بادی داخل ماشین به آن اشاره کنیم بحث وزن کم و سبک این کالاست که باعث شده تا افراد بتوانند به سادگی این محصول را حمل و جا به جا کنند. در واقع این تشک های بادی کمتر از دو کیلوگرم وزن دارند که در یک باکس و ساک حمل کوچک عرضه شده و امکان استفاده از آن و همین طور حمل و نقل محصول به راحتی قابل انجام است.

امکان استفاده در تمامی خودروها : یکی دیگر از ویژگی های خوبی که این تشک های بادی داخل خودرو دارند ، امکان استفاده در تمامی ماشین ها می باشد. در واقع این مزیت باعث شده تا شما با خرید یک تشک بادی داخل ماشین ، در طول سفر بتوانید در دیگر خودروها نیز از آن استفاده کنید.

دارای پمپ باد فندکی : وجود یک عدد پمپ باد برای راه اندازی ساده تر این محصول نیز باعث شده تا شما به وسیله این پمپ در داخل خودرو در سریع ترین زمان ممکن اقدام به راه اندازی کالا کنید.

وجود دو عدد بالش بادی مجزا : دو عدد بالش بادی در داخل بسته بندی این محصولات موجود است که شما می توانید از آن ها نیز برای خواب راحت دو نفر استفاده کنید.

چسب تعمیر محصول : در صورت وجود هرگونه آسیب نظیر سوراخ شدن محصول ، شما به سادگی به وسیله چسب تعمیرات موجود در داخل این محصول می توانید آن را تعمیر نمایید.

جهت خرید تشک بادی داخل ماشین می توانید اینجا کلیک کنید.

تشک بادی استاندارد سفری برای اربعین

به جز بحث تشک داخل ماشین که در بخش قبلی به صورت کامل در خصوص آن و ویژگی های این محصولات صحبت کردیم ، یکی دیگر از تشک هایی که شما عزیزان برای استراحت در طول سفر اربعین می توانید از آن استفاده کنید ، تشک بادی سفری می باشد. این دسته از محصولات نیز در تنوع های گوناگونی ارائه و عرضه می شود که شما با توجه به نیاز خود می توانید خرید و ثبت سفارش این محصولات را به ثبت برسانید.

تشک بادی سفری برای اربعین

در همین رابطه باید اشاره کنیم که تشک های یک نفره بادی بهترین گزینه برای استفاده در این سفر می باشد که شما با وزن کم می توانید به ساده ترین شکل ممکن محصول را حمل و نقل کرده و استفاده کنید. مدل های تشک بادی یک نفره و دو نفره توسط دو برند معروف اینتکس و بست وی ( پاویلو ) در ابعاد گوناگون تولید و عرضه شده است که این امر باعث شده تا شما عزیزان بتوانید با توجه به قد و وزن خود بهترین گزینه را برای استفاده در این سفر خریداری و با خود همراه داشته باشید.

به طور مثال تشک های بادی یک نفره در عرض های 67 ،72 ، 76 و 99 سانتی متر و همین طور تشک های بادی دو نفره نیز در عرض های 127 ، 137 ، 152 و 183 سانتی متری ارائه گردیده است. علاوه بر این ها طول این تشک های بادی نیز از 185 سانتی متر تا 203 سانتی متر نیز متغیر می باشد که با توجه به نیاز خود می توانید بهترین گزینه را برای خرید و ثبت سفارش انتخاب کنید.

با توجه به مسافت طولانی این تشک های بادی قطعا می تواند بهترین گزینه برای خرید و ثبت سفارش به شمار رود که شما عزیزان با خیال راحت می توانید اقدام به استفاده از آن در طول سفر نمایید. شیوه ساده راه اندازی این محصولات نیز یکی دیگر از خصوصیات خوبی است که باعث می شود تا از این دسته از محصولات در طول سفر برای استراحت بتوانید استفاده کنید.

جهت خرید تشک بادی سفری می توانید اینجا کلیک کنید.

بالش بادی سفری برای سفر اربعین

در کنار استفاده از مدل های مختلف تشک بادی ، باید اشاره کنیم که بالش بادی نیز یکی دیگر از سری محصولاتی است که قطعا در طول این سفر برای شما عزیزان کاربرد خواهد داشت. به طور مثال شما عزیزان می توانید از بالش های بادی ساده و به عبارت دیگر بالش بادی تخت نیز در طول سفر بر روی تشک های بادی استفاده کرده و دیگر نیاز به حمل و نقل یک بالش سنگین وزن نداشته باشید. نوع دیگری از بالش بادی نیز وجود دارد که به بالش بادی گردنی معروف می باشد.

بالش بادی برای سفر اربعین

این مدل از بالش های بادی گردنی نیز به گونه ای طراحی شده است که هم کودکان و هم بزرگسالان می توانند به ساده ترین شکل ممکن از آن ها استفاده کرده و سر و گردن در راحت ترین حالت ممکن قرار بگیرد. بالش های بادی توسط برند های اینتکس و بست وی طراحی شده و در رنگ بندی مختلف و همین طور ساختارهای مجزا شکل گرفته اند که به ساده ترین شکل ممکن می توانید از آن ها بهره مند شوید. راه اندازی و استفاده از این محصولات نیز بسیار ساده است و نیاز به وسیله خاصی برای بادکردن این کالاها نخواهید داشت و به وسیله دهان نیز می توانید آن ها را راه اندازی کنید.

جهت خرید بالش بادی سفری و گردنی می توانید اینجا کلیک کنید.

خرید ارزان ترین تشک بادی مسافرتی و بالش بادی مخصوص سفر اربعین

با توجه به تمامی توضیحاتی که در این مقاله در اختیار شما عزیزان قرار دادیم ، افرادی که عازم کربلا هستند و قصد عزیمت به عتبات عالیات را دارند ، ما در فروشگاه اینتکس ایران سعی کرده ایم تا این مسیر را هموارتر نموده و در جهت استراحت شما عزیزان محصولات بادی را با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

التماس دعا