اسنورکل و ماسک شنا کودک اینتکس

intex 55949

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
1,000,000
950,000 تومان
کمی صبر کنید...

اسنورکل و ماسک شنا کودک اینتکس به منظور داشتن تنفس در زیر سطح آب ساخته شده است که ساخت برند معتبر اینتکس می باشد و دارای سازگاری زیاد و ضخامت بوده است. به همین خاطر است که می توان آن را برای استفاده طولانی مدت تهیه کرد و مورد استفاده کودکان قرار داد. این محصول لازم و ضروری می باشد و برای کودکانی که به شنا مشغول هستند استفاده می شود. با استفاده از این مجموعه می توان در زیر آب نیز تنفس داشت و به شنا مشغول شد و در نهایت نیز وضوح تصویر بالایی را ایجاد می کند. 

با این وجود است که از لحاظ دید مشکلی را برای افراد ایجاد نمی کند و می تواند بهترین گزینه برای رده سنی کودک باشد. این محصول بدنه ای مقاوم دارد تا در اثر فشار و ضربه دچار مشکل نشده و بتوان از آن بهره مند شد. ماسک شنا جهت جلوگیری از ورود آب به بینی و دهان و چشم ساخته شده است که کیفیت بالا دارد و با بدنه مقاوم توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و برای آن ها کاربردی و منحصر به فرد باشد. چنانچه نیاز به این محصول باشد می توان به راحتی آن را در مکان های مختلف تهیه کرد. چرا که نمایندگی های معتبر که ارائه دهنده این محصول می باشند همواره دارای امکان خرید غیر حضوری نیز بوده اند تا کسانی که احساس نیاز به محصول مورد نظر را دارند بتوانند در هر موقعیت مکانی و زمانی نسبت به خرید هر یک از این موارد اقدام کنند و بهترین شرایط را کسب نمایند. بهترین نمایندگی معتبری که محصولات اصل اینتکس را ارائه می دارد نمایندگی مرکزی اینتکس است که با قیمت مناسب اسنورکل و ماسک شنا کودک اینتکس را دارا می باشد و می توان خرید آن را نهایی کرد.

نوعلوازم غواصی
وزن373 گرم
رده سنیبالاتر از هشت سال
تولید برنداینتکس
جنس بدنهترموپلاستیک ضد حساسیت
سایر ویژگی هامناسب برای غواصی
طراحی شیک و زیبا
دارای لنز دوگانه
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...