محصولی که از آن تحت عنوان استخر بادی یاد می شود دارای تنوع زیاد بوده است به طوری که برای استفاده در موقعیت های مختلف ساخته شده است و توانسته لذت حضور در این محیط منحصر به فرد را ایجاد کند. این محصول سازگار برای تمامی رده های سنی ساخته شده است تا آن ها بتوانند در موقعیت های مختلف و در مکان های گوناگون نسبت به داشتن ان اقدام کنند و از وجود آن بهره مند شوند. با این وجود است که استخر بادی محبوبیت زیادی دارد و جزو پر فروش ترین و منحصر به فرد ترین محصولاتی شناخته می شود که با بدنه بادی توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و برای آن ها کاربردی باشد. انواعی از این استخر های بادی برای استفاده در مسافرت و گردش ساخته شده اند و دارای امکانات زیاد می باشند تا در مسافرت بتوان از قرار گیری در فضایی ایمن و استاندارد برای تفریحات آبی بهره مند شد و با قیمت مناسب آن را خریداری کرد. در هر صورت این نمونه از استخر های بادی در مسافرت و گردش لذت تفریحات مهیج آبی را ایجاد می کنند و در نهایت می توانند سازگار ترین و خاص ترین فضایی باشند که می توان در داخل آن تفریحات مهیج آبی را کسب کرد. به جهت آشنایی با 5 مدل استخر بادی مسافرتی جهت خرید آن به مطالب زیر مراجعه نمایید.

خرید استخر بادی مربع اینتکسintex 57100

طراحی ساده با بدنه کمجا و مربعی شکل دارد به طوری که افراد می توانند در داخل آن تفریحات مهیج آبی را داشته باشند و از آن بهره مند گردند. این محصول خاص دارای ابعاد کوچک است تا در مکان های مختلف بتوان بدون هر گونه مشکل و دشواری به استفاده کردن از محصول پرداخت و از آن لذت برد. در هر صورت به دلیل داشتن رنگبندی متنوع در این محصول افراد زیادی تمایل به انتخاب و خرید آن دارند و به عنوان یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین استخر های بادی معرفی می شود که بدنه ای مربع شکل دارد و از دیواره های مقاوم و ضخیم برخوردار می باشد. از این رو علاقه مندان می توانند با پرداخت هزینه مناسب نسبت به خرید این محصول اقدام نمایند و از وجود استخر بادی مربع اینتکس منحصر به فرد و خاص لذت ببرند. 

خرید استخر بادی کودک طرح بستنی bestway 51144

استخر بادی کودک طرح بستنی bestway 51144از سری محصولات محبوب و منحصر به فرد می باشد که طراحی زیبا دارد و در نظر کودکان جذابیت بسیار زیادی دارد. به طوری که می توان در محیط های مختلف از آن استفاده کرد و به بهره برداری از آن پرداخت. این محصول برای استفاده در مسافرت و گردش انتخاب می شود چرا که هم ابعاد کوچک و کمجا دارد و هم به راحتی و در کم ترین زمان راه اندازی می شود. نحوه راه اندازی محصول نیز با داشتن پمپ باد امکان پذیر است. از این رو هر یک از کسانی که به دنبال خرید یک استخر بادی می باشند که در مسافرت و گردش از آن استفاده نمایند می توانند این محصول را خریداری کرده و از داشتن آن لذت ببرند و تمامی تفریحات مهیج آبی را به وسیله آن کسب نمایند. 

خرید استخر بادی کودک قطر 86 سانت intex 58924

یکی از پر فروش ترین استخر های بادی که برای رده سنی کودک ساخته شده است و به عنوان یک استخر مسافرتی از آن یاد می شود. استخر بادی کودک قطر 86 سانت intex 58924 است که طراحی ساده دارد و از قطر کوچک نیز برخوردار می باشد به طوری که در کم ترین زمان راه اندازی و نصب آن صورت می گیرد و برای استفاده آماده می شود. این محصول از دیواره های لایه ای تشکیل شده است که هر لایه رنگ به خصوص خود را دارد. در این صورت هم دیواره ای ضخیم و مقاوم به دست می آید و هم زیبایی ظاهری ایجاد می شود. سطح کف بدنه این محصول حباب دار و بادی است که به صورت مجزا باد می شود و نرمی خاصی را ایجاد می کند. به طوری که کودکان در آن دچار مشکل نمی شوند و می توانند انواع تفریحات آبی در داخل استخر بادی را در مسافرت و گردش داشته باشند.

خرید استخر بادی سایبان دار طرح آناناس intex 58414

استخر بادی با سایبان سایبان دار طرح آناناس محبوب ترین و منحصر به فرد ترین محصولی است که دارای قیمت مناسب می باشد اما مزیت های به دست آمده از آن بهترین اوقات را برای افراد به وجود می آورد تا آن ها در محیطی ایمن و استاندارد به تفریحات آبی دست پیدا کنند. از آن جایی که این محصول دارای سایبان بادی می باشد کودکان را در سایه مشغول تفریح می کند تا اشعه خورشید به آن ها صدمه نزند و بتوانند در طی مدت زمان طولانی مشغول تفریحات آبی باشند. این استخر بادی از سایبانی با جنس بدنه استخر بادی تشکیل شده است که ضخیم و غیر قابل نفوذ می باشد و از برخورد آفتاب و آفتاب سوختگی ایمن بوده است. به طوری که رنگ پریده نیز نمی شود. از این رو ظاهر استخر بادی برای استفاده در طول عمر بالا ثابت و بدون تغییر خواهد ماند و در نهایت می توان بهترین موقعیت را کسب کرد. 

خرید استخر بادی کودک اینتکس آبی سه حلقه 58446

اگر قصد خرید استخر بادی مقاوم برای استفاده در مسافرت و گردش را دارید که ساختاری ساده دارد و از قیمت مناسب برخوردار می باشد استخر بادی کودک اینتکس آبی سه حلقه بهترین گزینه محسوب می شود که به راحتی نصب و راه اندازی نیز می گردد تا در مسافرت و گردش و یا مکان های مختلف امکان استفاده کردن از این محصول وجود داشته باشد. دیواره ها محکم می باشند و فاقد هر گونه درز و شکاف می باشند. به همین خاطر آب در داخل آن محفوظ باقی می ماند و می توان بهترین اوقات را کسب کرد. در این صورت برای بهره مندی از تابستان و فضای باز در مسافرت و گردش می توان استخر مورد نظر را خریداری کرد که قیمتی مناسب دارد و می تواند به راحتی محیطی ایمن و استاندارد را ایجاد کند تا در نتیجه علاقه مندان قادر به استفاده از آن در مسافرت و گردش باشند و بتوانند ساعات خوشی را ایجاد سازند. این محصول تک رنگ بوده است تا افراد در زمان انتخاب و خرید آن دچار مشکل نشوند و بتوانند بدون هر گونه دشواری نسبت به خرید این محصول بی نظیر اقدام نمایند و از آن استفاده های لازم را به عمل اورند. استخر بادی کودک اینتکس با چنین دیواره هایی جزو محصولات اصل و اورجینال می باشد که توجه عده زیادی را به خود جلب می کند و می تواند به راحتی در اختیار علاقه مندان باشد.

خرید استخر بادی تاشو مسافرتی

انواع استخر بادی مسافرتی که در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی شده اند و مزیت های زیادی را به دنبال دارند برای استفاده تمامی افراد می باشند به طوری که بدنه ای سازگار و منحصر به فرد دارند تا علاقه مندان بتوانند نسبت به خرید آن اقدام نمایند. این محصول با برند اینتکس و بست وی و با تمامی تنوعی که دارد در فروشگاه اینتکس ایران موجود می باشد و می توان نسبت به خرید آن با طراحی مد نظر و مورد علاقه خود اقدام نمود.