استخر بادی کودک طرح بستنی bestway 51144

bestway 51144

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان

استخر بادی طرح بستنی شکلاتی یکی از محصولات مهیجی است که کمپانی بست وی این محصول را تولید کرده است. ساختار این محصول به صورت گرد و با بهره گیری از طرح یک بستنی شکلاتی یا کاراملی شکل گرفته است که برای بازی و تفریح کودکان ایده آل بوده و ظاهری فوق العاده جذاب و دیدنی دارد. در همین رابطه در این بخش می توانید ویژگی های این محصول را مشاهده کرده و خرید خود را از اینتکس ایران نهایی کنید.


استخر بادی کودک طرح بستنی bestway 51144 محبوب ترین استخر بادی در سال های اخیر است که مناسب با سلیقه و روحیه کودکان تولید شده است. بدنه این محصول به شکل بستنی می باشد و از رنگ های شاد برخوردار است تا بتوان به راحتی نظر کودکان را به خود جلب کرد و بهترین شرایط برای داشتن تفریحات آبی را برای آن ها ایجاد نمود. این استخر بادی بدنه ای جادار و بزرگ دارد تا کودکان به همراه دوستان خود مشغول آبتنی شوند. به این صورت می تواند در زمینه تفریحات دست جمعی برای کودکان بهترین گزینه باشد که ایمنی و راحتی آن ها را نیز مهیا کرده است. استخر بادی مد نظر از نوع استخر هایی است که دیواره ای لایه ای دارد و جزو مقاوم ترین بدنه ها محسوب می شود.

استخر بادی کودک طرح بستنی

 کسانی که به دنبال یک وسیله کاربردی برای استفاده در طی مدت زمان طولانی می باشند می توانند این استخر بادی کودک طرح بستنی bestway 51144 را مورد خریداری قرار داده و از آن بهره مند شوند. استحکام به وجود آمده در این محصول به دلیل وجود دیواره لایه ای است که کمک می کند افراد با خیالی آسوده در داخل محصول مشغول سرگرمی باشند و والدین نیز اطمینان کامل از استاندارد بودن بدنه داشته باشند. ظرفیت آب داخل استخر بادی متناسب با ابعاد آن است که به راحتی به وسیله شلنگ آب تامین می شود. کسانی که موقعیت استفاده از این محصول به صورت استخر آبی را ندارند همواره قادر به بهره برداری از آن به عنوان استخر توپ می باشند و می توانند اوقات خوشی را به دست آورند. خرید این نمونه از محصولات بادی با کیفیت که با توجه به سلیقه افراد طراحی و تولید شده است از نمایندگی اینتکس امکان پذیر است.


استخر بادی کودک طرح بستنی bestway 51144 با طراحی جدید توسط شرکت بست وی تولید و به بازارهای جهانی عرضه شده است. گفتنی است که شرکت بست وی از تولیدکنندگان بزرگ در عرصه تولید انواع لوازم بادی می باشد که کیفیت تولید این محصولات شرکت بسیار بالا بوده و دوام عمر بالایی را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد. این استخر با رنگ آمیزی بسیار زیبا و شاد استخری ایمن و در عین حال زیبا را برای تفریحات آبی کودکان و خردسالان ساخته که از جنس پی وی سی با رویه طرح دار می باشد که هر کودکی را به خود جلب می نماید. این استخر با طراحی گرد و همچنین چند لایه خود دارای بدنه ای کاملا مقاوم و با کیفیت بوده که هر کدام از لایه ها توسط دریچه های باد مجزایی راه اندازی می شود. این استخر بادی می تواند علاوه بر استخر آب به عنوان استخر توپ نیز مورد استفاده کودکان قرار گیرد. 

لازم به ذکر است که این نمونه از استخر بادی در کمترین اندازه و ابعاد جمع آوری شده و قابل حمل در هر مکان و جایگاهی خواهد بود که در مدت زمان کوتاه راه اندازی شده و در طول عمر بالا در صورت نگهداری درست مورد استفاده تمامی افراد از جمله کودکان قرار می گیرد. در آخر باید گفتد که برای خریداری این محصول می توانید با برقراری تماس با یکی از شماره های موجود در سایت اینتکس محصول مورد نظر خودتان را خریداری و آن را در درب منزل خود تحویل بگیرید. لازم به ذکر است که تمامی محصولات موجود در سایت اینتکس از ضمانت اصالت کالا و همچنین نازلترین قیمت برخوردار هستند.

ساختار و نوع طراحی جدید محصول

همانطور که گفته شد استخر بادی کودک فوق، تولید شده توسط برند معتبر روز دنیا می باشد که تا کنون توانسته بهترین و با کیفیت ترین محصولات بادی کودک و بزرگسال را تولید و به بازار عرضه نماید. این استخر بادی دارای طراحی ساخت بدنه گرد می باشد که از ساختار سه طبقه و یا همان سه لایه بهره می برد که به صورت متصل روی یکدیگر قرار گرفته شده است و همچنین هر طبقه از استخر دارای دریچه باد جداگانه و مجزایی بوده که به راحتی راه اندازی می گردد. این استخر بادی دارای رنگ زمینه دلنشین و دوست داشتنی بوده که از طرح های بستنی بهره می برد که دارای رنگ های صورتی، سفید، قرمز و قهوه ای می باشد که در روحیه کودکان تأثیر به سزایی داشته و همچنین این طرح رویه بدنه تا قسمت داخلی استخر بادی ادامه دارد و با انعکاس این طراحی ماهی داخل آبی استخر زیبایی بی نظیری را ایجاد می نماید.

قابلیت حمل آسان کالا

استخر بادی کودک طرح بستنی bestway 51144 دارای دارای ابعاد مناسب قابل استفاده 2 الی 3 کودک می باشد که این ابعاد شامل قطر و ارتفاع کاملا متناسب و ایده آلی بوده است که عمق بسیار مناسبی را داشته است. گفتنی است این استخر بادی کودک مقدار بسیار زیادی آب را در خود جای می دهد که کاملا برای بازی و سرگرمی کودکان مناسب بوده است. استخر بادی  فوق با وزن بدنه 1 کیلوگرمی محصولی بسیار مناسب برای تفریحات و سرگرمی کودکان می باشد که به راحتی قابل جابجایی بوده و توسط هر شخصی می تواند مورد حمل و نقل قرار بگیرد.استخر بادی طرح بستنی

جنس بدنه این استخر بادی و نحوه سفارش آن

همانطور که می دانید جنس بدنه محصول یکی از مهمترین نکات جهت خرید یک محصول بادی ایده آل بوده که باید به آن توجه کافی داشت چرا که جنس بکار برده شده در ساخت این محصول تاثیر مهمی در تعیین طول عمر آن خواهد داشت. جنس بدنه و رویه این کالا از نوع وینیل طرح چرم درجه یک و با کیفیت بوده که در کنار انعطاف پذیری بالایی که داشته کاملا ضد حساسیت نیز می باشد تا تمامی افراد در سنین مختلف بتوانند از این کالا بدون بروز هیچگونه نگرانی استفاده کنند. شما عزیزان می توانید توسط این محصول بادی با دوستان و خانواده خود به بازی های دسته جمعی با هیجان بی نظیر سرگرم شوید. در آخر باید گفت که جهت سفارش استخر بادی کودک طرح بستنی bestway 51144 می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس اقدام کرده و این کالا بینظیر را به همراه ضمانت نامه معتبر و کیفیتی عالی سفارش دهید. 

نوعخانگی
ظرفيت 390 ليتر
قطر 160 سانتی متر
ارتفاع 38 سانتی متر
وزن 2 کیلوگرم
جنس رويه pvc
جنس بخش کناري pvc طرح دار
جنس کف pvc دولايه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
ساير ويژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای کف طرح دار رنگی
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب سنين بالای 2 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...