استخر بادی سایبان دار طرح آناناس intex 58414

intex 58414

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
875,000 تومان

استخر بادی سایبان دار طرح آناناس intex 58414 زیبا و خاص می باشد که از طراحی منحصر به فرد برخوردار است و می توان آن را در محیط های مختلف مورد استفاده قرار داد. استخر بادی مد نظر دارای سایبان بادی می باشد و از بدنه ای بادی اما ضخیم برخوردار است. این بدنه ضخیم در برابر عوامل گوناگون مقاومت دارد و می تواند سازگاری زیادی از خود نشان دهد. در نتیجه برترین نمونه از محصولات بادی است که امروزه به عنوان یک محصول مسافرتی برای رفتن به گردش استفاده می شود. این استخر بادی بدنه ای با جنس پی وی سی دارد که ضخامت زیادی شامل آن شده است. ضخامت بدنه سبب می شود که غیر قابل نفوذ نسبت به آب و رطوبت باشد و در نتیجه موقعیت دلخواهی را به وجود آورد. این استخر بادی آب را به بیرون نشت نمی دهد و می تواند برای ایجاد تفریحات آبی کودکان مد نظر قرار گیرد.

خرید استخر بادی سایبان دار طرح آناناس اینتکس

بخش سایبان نیز کیفیتی مشابه با بدنه دارد و می تواند در عین سازگاری با پوست کودکان ضد حساسیت و با کیفیت باشد. این سقف محصول را برای استفاده در روز های آفتابی مناسب می کند و بدن کودکان از گزند برخورد اشعه خورشید در امان می ماند. در نتیجه تمامی شرایط برای ایجاد یک محیط ایمن جهت داشتن تفریحات آبی مهیا می شود که موجب راحتی و آسایش کودکان خواهد بود و مشکلی را برای آن ها ایجاد نخواهد کرد. به همین دلیل پر فروش و محبوب است و از نظر کیفیت می تواند محصولی برای استفاده در طی سال های زیاد باشد. با وجود تمامی مزیت ها افراد زیادی به سمت خرید آن کشیده می شوند که به مسافرت و گردش می روند و می توانند به سرعت بدنه را برای انجام تفریحات آبی آماده کنند. استخر بادی سایبان دار طرح آناناس intex 58414 از فروشگاه اینتکس ایران خریداری می شود.

فروش استخر بادی سایبان دار مدل آناناس ارزان

 نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 45 لیتر
طول 102 سانتی متر
عرض 94 سانتی متر
برند اینتکس
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی : 3 کیلوگرم
 دارای سایبان سرخود
 مناسب سنین زیر 6 سال
اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...