پمپ تصفیه آب با قابلیت بالا Intex 26665

Intex 26665

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12,700,000 تومان

پمپ تصفیه آب با قابلیت بالا Intex 26665 از سری محصولات موجود در شرکت اینتکس است که با کارکرد مطلوب در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. این پمپ تصفیه آب را می توان به راحتی خریداری کرد و در کنار اغلب استخر ها مورد استفاده قرار داد. به دلیل حرفه ای بودن کارکرد در این محصول افراد زیادی به سمت داشتن آن جذب می شوند و تمایل به استفاده کردن از آن را دارند. از این رو می توان خرید آن را با خیالی آسوده انجام داد و نسبت به آن اقدام نمود. پمپ تصفیه آب دارای قابلیت تصفیه آب به مقدار بالا می باشد و می تواند در کم ترین زمان این کار را انجام دهد. 

خرید پمپ تصفیه آب با قابلیت بالا Intex 26665

به دلیل وجود کارکرد منحصر به فرد در این محصول است که استقبال خریداران از پمپ تصفیه آب مد نظر زیاد بوده است و در نتیجه می توان نسبت به آن اقدام نمود. بدنه دارای نمایشگر دیجیتالی است که بر روی آن مقدار آب و میزان توان دستگاه نمایش داده می شود. بنابراین کارکرد محصول با تنظیمات مورد نیاز افراد انجام می شود و می توان آن را متوقف کرد و یا مجدد به راه انداخت. حرفه ای ترین محصول برای انواع استخر های مختلف پمپ تصفیه آب با قابلیت بالا می باشد که توان 110-120 ولتی دارد. در نتیجه خرید آن به راحتی صورت می گیرد. برای خرید این محصول به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

پمپ تصفیه آب با قابلیت بالا Intex 26665 با کیفیت

 نوع تصفیه آب
 طول 54 سانتی متر
 عرض 46 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 ظرفیت تصفیه 15140 لیتر
 وزن5 کیلوگرم 
 جنس بدنهپلاستیک فشرده و آلومینیوم 
 ولتاژ مصرفی220 ولت 
 قابلیت اتوماتیکدارد
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب انواع استخر های پیش ساخته
  دارای نمایشگر نشان دهنده وضعیت
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...