پمپ تصفیه آب فیلتری اینتکس Intex 28638

Intex 28638

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,700,000 تومان
کمی صبر کنید...

پمپ تصفیه آب فیلتری اینتکس Intex 28638 محصولی لازم و ضروری برای استفاده از استخر های پیش ساخته می باشد که می تواند میزان آب داخل آن ها را به صورت مکرر تعویض و تصفیه نماید. این محصول دارای ساختاری استوانه ای شکل است که در داخل آن از فیلتر استفاده می شود. فیلتر ها یکبار مصرف هستند و در نتیجه می تواند به بهترین شکل آلودگی و کثیفی را از آب استخر پیش ساخته تخلیه کند. کارکرد دستگاه به صورت مداوم بوده است و در هر ساعت قادر به تصفیه میزان 710 لیتر آب می باشد. با توجه به اطلاعات داده شده جزو حرفه ای ترین پمپ هایی است که از نوع فیلتری بوده و قادر به ایجاد بهترین شرایط و موقعیت می باشد.

خرید پمپ تصفیه آب فیلتری اینتکس

این محصول برای استخر های ایزی ست بزرگ با قطر 457 سانتی متر کاربرد دارد و برای استخر های فریمی گرد با قطر 427 و 457 سانتی متری مورد استفاده قرار می گیرد. محصول دارای امکان تصفیه آب داخل استخر های فریمی مستطیلی شکل می باشد که در ابعاد 488 در 244 سانتی متری ساخته شده اند. بنابراین با داشتن کاربرد وسیع می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن پمپ تصفیه آب اقدام کرد و آن را برای استخر خود سفارش داد. دریچه هایی بر روی بدنه استخر ها وجود دارند که محل اتصال شلنگ پمپ تصفیه آب می باشند. از این رو امکان اتصال آسان نیز وجود خواهد داشت. برای خرید این محصول به فروشگاه محصولات اینتکس مراجعه نمایید

پمپ تصفیه آب فیلتری اینتکس ارزان قیمت

نوع فیلتری
 ظرفیت تصفیه 2700 لیتر در ساعت
 ولتاژ مصرفی  220 ولت
 نوع فیلتر فیلتر کاغذی یک تکه 
 وزن 2 کیلوگرم 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده و آلومینیوم
 محل تخلیه و آبیاری دارد
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته و بتنی
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...