پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته بزرگ Intex 26646

Intex 26646

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15%
19,500,000
16,750,000 تومان
کمی صبر کنید...

پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته بزرگ Intex 26646 با در نظر داشتن بدنه بزرگ استخر های پیش ساخته ساخته شده است و توانایی بالایی در تصفیه آب موجود در داخل بدنه استخر ها دارد. دو شلنگ که بر روی بدنه قرار گرفته است به راحتی از طریق دریچه های موجود بر روی دیواره استخر ها به آن متصل می شود و ورود و خروج آب را ایجاد می کند. به این ترتیب می توان با خیالی آسوده آب داخل استخر پیش ساخته را تمیز و پاکیزه داشت تا در هر زمان که مایل بود نسبت به استفاده کردن از آن اقدام کرد. 

خرید پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته بزرگ Intex 26646

استخر هایی که جهت ایجاد پرورش ماهی احداث می شوند و یا استخر های بزرگ آموزش شنا و تمرین شنا از جمله محصولاتی هستند که باید مجهز به پمپ تصفیه آب باشند. از این رو خرید پمپ تصفیه آب مد نظر برای بدنه های بزرگ استخر های پیش ساخته ضروری است و می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. این محصول دارای تایمر است و صفحه دیجیتال موجود بر روی بدنه نمایانگر تایمر و میزان آب تصفیه شده است. از این رو به صورت خاص و اتوماتیک کار می کند و قادر به داشتن طول عمر بالا نیز می باشد. جهت استفاده از این محصول و بهره مندی از مزیت های آن به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید و به راحتی خرید آن را انجام دهید.

 نوع شنی
 ظرفیت تصفیه 70000 لیتر 
 قدرت تصفیه 4000 لیتر در ساعت 
 نوع کاربری استخر های پیش ساخته و بتنی 
 وزن 12 کیلوگرم 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده و آلومینیوم
 ولتاژ مصرفی 220 ولت
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته و بتنی
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...