پمپ تصفیه آب فیلتری سایز A اینتکس Intex 28604

Intex 28604

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,700,000 تومان
کمی صبر کنید...

پمپ تصفیه آب فیلتری سایز A اینتکس Intex 28604 از سری محصولات و لوازم جانبی های استخر پیش ساخته منحصر به فرد و کاربردی است که می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد و آن را در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار داد. به دلیل کارکرد این محصول به صورت مداوم می توان آن را با کیفیت بالا سفارش داد و از داشتن آن لذت برد. بدنه ضد آب می باشد به طوری که در چنین محیط مرطوب و آبی بدون آسیب قرار می گیرد و دچار مشکل نخواهد شد. همچنین به دلیل این که ساختاری استوانه ای شکل دارد می توان از فیلتر هایی با این ابعاد برای کارکرد آن استفاده کرد چرا که پمپ تصفیه آب مد نظر از نوع فیلتری است که در آن از انواع فیلتر های مقاوم و اصل استفاده می شود.

پمپ تصفیه آب فیلتری استخر پیش ساخته

پمپ تصفیه آب مد نظر علاوه بر این که برای استخر های ایزی ست و استخر های فریمی دایره ای شکل مورد استفاده قرار می گیرد قادر به استفاده در استخر های فریمی مستطیلی شکل نیز می باشد. این استخر در ابعاد 3 در 4 متر بوده است که توانایی پمپ تصفیه آب متناسب با حجم آب داخل آن بوده است. از این رو می توان به راحتی آن را مورد استفاده چنین استخر هایی نیز قرار داد. جهت خرید پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته با توان 220-240 وات با قیمت مناسب و کیفیت اصل به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع فیلتری
 ظرفیت تصفیه 2000 لیتر در ساعت
 ولتاژ مصرفی  220 ولت
 نوع فیلتر فیلتر کاغذی یک تکه 
 وزن 2 کیلوگرم 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده و آلومینیوم
 محل تخلیه و آبیاری دارد
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته و بتنی
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...