تشک جامپینگ بادی کودک اینتکس Intex 48264

Intex 48264

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان

تشک جامپینگ بادی کودک اینتکس Intex 48264 تشکیل شده از ساختاری منحصر به فرد است که ضخامت زیادی را ایجاد می سازد. این محصول دیواره های محکم دارد که با قرار گیری در داخل آن ایمنی کودکان تضمین خواهد شد. محصول استوار و محکم است و بر روی سطوح مختلف قرار می گیرد. در نتیجه تعادل لازم برای این کار را دارد و می تواند بدون مشکل برای علاقه مندان مورد استفاده قرار گیرد. محصول بادی مورد نظر دیواره های لایه ای دارد که این ساختار را شامل می شود. به همین خاطر تکیه گاهی طبی برای استفاده کودکان نیز ایجاد می کند تا در داخل آن احساس خوشایندی داشته باشند.

خرید تشک جامپینگ بادی کودک اینتکس Intex 48264

محصول مورد نظر از رنگبندی متنوع و زیبا تشکیل شده است که هر لایه از آن رنگی دلخواه را به وجود آورده است. بنابراین می توان با این تنوع بالا آن را مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. این محصول با داشتن طراحی فانتزی و زیبا مخاطبان خود را دارد و توانسته در نظر تمامی کودکان جذاب به حساب بیاید تا آن ها نیز در تمامی اوقات فراغت خود تمایل به استفاده از این محصول داشته باشند و بتوانند ساعات خوشی را برای خود رقم بزنند. دیواره های رنگی و بخش کف بادی و نرم می تواند موجب آرامش کودکان در زمان بازی شود که این طراحی تنها در محصولات اصل ایجاد می گردد. خرید این محصول بادی تنها از طریق نمایندگی اینتکس ایران انجام می شود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 54 کیلو گرم
 قطر 182 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 جنس کلی بدنه PVC فشرده مقاوم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC شفاف
 جنس کف PVC چندلایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
سنین مورد استفاده3 تا 7 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8 کیلوگرم
 ابعاد بسته بندی: 46*41*17 سانتی متر
 دارای طراحی کودک پسند در قسمت دیواره
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...