قلعه بادی جامپینگ مدل حیوانات بست وی

Bestway 93553

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,900,000 تومان

قلعه بادی جامپینگ مدل حیوانات بست وی دارای استحکام لازم جهت تفریحات مهیج کودکان است که سبب پرش و جامپینگ آن ها در فضایی ایمن و استاندارد می شود و می تواند رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند. این محصول بی نظیر که ساخت شرکت بست وی نیز می باشد ترکیبی از بهترین مواد اولیه است تا بتوان در طول عمر بالا از داشتن آن لذت برد و از آن بهره مند شد و مزیت های زیادی را نیز کسب کرد. قلعه بادی دیواره های توری و مقاوم دارد که به ستون های بادی و ضخیم متصل شده است تا استحکام را بیش تر سازد و ایمنی را رقم بزند.

فروش قلعه بادی جامپینگ مدل حیوانات بست وی باکیفیت در اثر پرش کودکان بر روی چنین محصولی تعادل بر هم می خورد و احتمال افتادن کودکان بالا می رود. در چنین مواقعی وجود دیواره به نوبه خود مزیت زیادی دارد و می تواند ساعات خوشی را برای استفاده کنندگان رقم بزند تا بدون آسیب به تفریحات مهیج بپردازند. این محصول بی نظیر جهت افزایش جنب و جوش در کودکان طراحی و تولید شده است که شرایط برای استفاده توسط کودکان به همراه دوستانشان مهیا می باشد و می توان با تکیه بر کیفیت و کارایی بالا از آن در طول سال های زیاد بهره مند شد. طراحی دیواره های محصول چاپی است و بدون پس دادن رنگ به محیط برای طول عمر بالا موجود است. در نتیجه می توان از زیبایی آن لذت برد و در طی سال های زیاد از استفاده کردن از محصول بهره کافی را برد. قلعه بادی برای پرش و جامپینگ است که در این صورت برای کودکان جذابیت زیادی دارد و می تواند بهترین اوقات را برای آن ها رقم بزند. چنانچه تمایل به خرید قلعه بادی جامپینگ مدل حیوانات بست وی دارید به فروشگاه اصلی اینتکس ایران مراجعه نمایید و محصول را وارد سبد خرید خود نمایید.

 نوعخانگی
 طول 175 سانتی متر
 عرض 173 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
 جنس کلی بدنه PVC فشرده مقاوم
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC چندلایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
سنین مورد استفادهبالای 3 سال
تحمل وزن85 کیلوگرم
سایر ویژگی هامناسب برای بازی و تفریح کودکان
انعطاف پذیری بالا
بدنه مقاوم و باکیفیت
طراحی شیک و زیبا
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...