جامپینگ بادی کودک بست وی

bestway 52269

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,700,000 تومان
کمی صبر کنید...

جامپینگ بادی کودک بست وی محصولی جدید از شرکت معروف بست وی است که دارای طراحی استاندارد و ایمن می باشد و می توان با خیالی آسوده آن را مورد خریداری قرار داد. این محصول سازگار با طول عمر بالا توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و برای این دسته از افراد بهترین گزینه محسوب شود و در این صورت می تواند اوقات خوشی را برای استفاده کنندگان رقم بزند. این محصول دلخواه برای رده سنی محبوبیت زیادی دارد چرا که به دنبال این محصول بازی های مهیج و پر جنب و جوش ایجاد می شود و می تواند بدون هر گونه مشکل و دشواری برای آن ها کاربرد داشته باشد.

 امکان پرش و جامپینگ در داخل این محصول وجود دارد که برای کودکان مهیج است و برای جلوگیری از آسیب رسیدن در حین بازی دیواره بادی نیز به دور آن کشیده شده است. کف محصول ساختاری مواج دارد که در میزان پرش و جامپینگ آن موثر می باشد و در نهایت می تواند بدون هر گونه مشکل و دشواری برای افراد استفاده شود. دیواره ای که به دور محصول کشیده شده است ضربه گیر نیز می باشد تا در اثر برخورد به دیواره احساس درد حس نشود و بتوان بدون هر گونه آسیب به تفریحات مهیج خود رسید. بدنه ضد حساسیت بوده است و از ضخامت زیادی تشکیل شده است که می توان بر اثر تحرک و جنب و جوش زیاد دچار آسیب نشود و بتوان بهترین اوقات را برای کودکان رقم زد. در این صورت است که افرا د می توانند بهترین تفریحات را برای فرزندان خود رقم بزنند و شادی را برای آن ها ایجاد سازند. خرید جامپینگ بادی کودک بست وی از فروشگاه اینتکس ایران صورت می گیرد و می توان با کیفیت اصل آن را خریداری کرد.

 نوعخانگی
 طول 175 سانتی متر
 عرض 173 سانتی متر
 ارتفاع 137 سانتی متر
 جنس کلی بدنه PVC فشرده مقاوم
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC چندلایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
سنین مورد استفاده3 تا 7 سال
تحمل وزن85 کیلوگرم
سایر ویژگی هامناسب برای بازی و تفریح کودکان
انعطاف پذیری بالا
بدنه مقاوم و باکیفیت
طراحی شیک و زیبا
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط