قلعه بادی جامپینگ اینتکس intex 48259

intex 48259

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,100,000 تومان
کمی صبر کنید...

قلعه بادی جامپینگ اینتکس intex 48259 محصولی فوق العاده ایده آل و جذاب است که می تواند به یکی از بهترین تفریحات برای کودکان در داخل منزل به شمار رود. در واقع نوع طراحی صورت گرفته در این محصول به گونه ای است که شما می توانید با خیالی راحت یک قلعه بادی زیبا را در داخل منزل در اختیار داشته باشید. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این محصول دقیقا با ظاهری شبیه به یک قلعه بزرگ شکل گرفته است و با بدنه ای مربعی شکل شما می توانید این محصول را مشاهده نمایید. همچنین باید اشاره داشته باشیم که این قلعه بادی در بخش های کناری خود دارای ستون های بادی نیز می باشد که جلوه این محصول را بسیار زیبا و طبیعی کرده است. علاوه بر این ها در جلوی این محصول نیز می توانید یک عدد درب بزرگ را هم مشاهده نمایید که ورود و خروج کودک از این بخش به سادگی امکان پذیر خواهد بود.

قلعه بادی جامپینگ اینتکس intex 48259 | اینتکس ایران

در کنار این موارد شما می توانید رنگ های شاد استفاده شده در قلعه بادی جامپینگ اینتکس intex 48259 را هم به راحتی مشاهده نمایید که این عامل باعث شده تا روحیه کودک نیز بسیار شاد شود. به جز این موارد وجود بدنه ضخیم از نوع وینیل و یا همان PVC نیز باعث شده تا محصول شما به راحتی آسیب نبیند. یکی دیگر از نکاتی که می توان به آن اشاره کرد نحوه راه اندازی آسان این محصول است که شما با استفاده از یک عدد پمپ باد می توانید به صورت مجزا این محصول را از طریق دریچه های موجود بر روی این محصول باد کنید. این محصول تولید برند اینتکس بوده و یکی از محصولات پرفروش این شرکت هم به شمار می رود. با توجه به این توضیحات امکان خرید این قلعه بادی جامپینگ از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما فراهم خواهد بود.

خرید قلعه بادی جامپینگ اینتکس مدل intex 48259 | اینتکس ایران

 نوع خانگی
 طول 175 سانتی متر
 عرض 175 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
 تحمل وزن 54 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپ-
 وزن 10 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 دارای بدنه مقاوم به عنوان محافظ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...