تشک جامپینگ بادی کودک آویز دار Bestway 52122

Bestway 52122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان

تشک جامپینگ بادی کودک آویز دار Bestway 52122 از سری محصولات کم جا و کم حجم می باشد که در مکان های مختلف امکان استفاده کردن از آن وجود دارد. بدنه دارای ابعاد کم در بسته بندی می باشد که فضای کمی را اشغال می کند و به این صورت به راحتی نگه داری می شود. اما در زمانی که نیاز به استفاده کردن از آن وجود داشته باشد افراد می توانند به وسیله پمپ باد بخش های مختلف محصول را به صورت مجزا راه اندازی نمایند. تشک بادی مد نظر دارای دریچه های متعدد بر روی بدنه خود می باشد که هر کدام به صورت جداگانه به پمپ باد متصل می شوند و عمل باد کردن بدنه انجام می گردد.

خرید تشک جامپینگ بادی کودک آویز دار Bestway 52122

از این رو راه اندازی محصول به ساده ترین صورت انجام می شود و افراد می توانند در مدت زمان کم به راه اندازی محصول مورد نظر اقدام نمایند. تشکیل رنگبندی متنوع و منحصر به فرد در بدنه این محصول سبب جلب توجه کودکان شده است که با این وجود تمایل به استفاده از آن در طولانی مدت دارند. به این ترتیب افراد می توانند این وسیله کاربردی را با قیمت مناسب خریداری کنند و نسبت به استفاده کردن از آن نیز اقدام نمایند. تشک جامپینگ بادی موقعیت را برای پرش و جامپینگ کودکان و خردسالان مناسب کرده است و از آویزی با عروسک بادی بهره مند می باشد. خرید محصول از فروشگاه محصولات بادی اینتکس ایران انجام می شود.

 نوع خانگی
 طول 142 سانتی متر
 عرض 142 سانتی متر
 ارتفاع 165 سانتی متر
 ضخامت لایه ها 0.24 تا 0.29 میلی متر
 جنس رویه PVC براق
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپ-
 وزن 6.2 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 ابعاد بسته بندی 40.2×39.2×12.6 سانتی متر
 مناسب کودکان 3-6 سال
 دارای بدنه مقاوم به عنوان محافظ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...