تشک بادی حرفه ای دو نفره پمپ دار 64783

intex 64783

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان

تشک بادی حرفه ای دو نفره پمپ دار 64783 از سری محصولات کامل و استاندارد می باشد که سازگاری های لازم را دارد و می تواند به عنوان یک وسیله کاربردی به جهت راحتی بیش تر مورد استفاده قرار گیرد. از این رو می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد و محصول را مورد بهره برداری قرار داد. ساختار بدنه دارای الیاف های با کیفیت می باشد که قابلیت هایی نظیر ضد حساسیت بودن و ضد تعریق بودن را شامل می شود. در نتیجه افراد می توانند با خیالی آسوده محصول را مورد استفاده تمامی رده های سنی به ویژه کودکان قرار دهند تا آن ها نیز لذت حضور در سطحی طبی را به دست آورد. این ساختار حرفه ای و بی نقص در داخل خود دارای پمپ باد می باشد که هم باتری خور است و هم به صورت پدالی مورد استفاده قرار می گیرد. این بخش از محصول سرخود می باشد که به معنای وجود داشتن در داخل بدنه و متصل به آن خواهد بود. از این رو کسانی که خرید تشک بادی را انجام می دهند بدون مشکل و به راحتی قادر به راه اندازی آن می باشند و تامین باد آن نیز توسط پمپ باد مد نظر صورت می گیرد.

 تشکیل ساختاری منسجم و محکم که از کیفیت سازگار و بی نظیری تشکیل شده باشد می تواند رضایت مخاطب را جلب کند و در بهترین شرایط برای افراد مورد استفاده قرار گیرد. از این رو هم در مسافرت مورد استفاده قرار می گیرد و هم به عنوان یک سطح راحتی و طبی به صورت مداوم مورد بهره برداری قرار می گیرد. به دلیل حمل و نقل آسان محصول که بدنه به صورت تاشو در می آید می توان آن را در تمامی مکان های مورد استفاده قرار داد و همچنین آن را به مکان های مختلف هدایت کرد تا در نتیجه بتوان بر روی آن استراحت داشت و یا به خواب فرو رفت. به جهت خرید آسان تشک بادی حرفه ای دو نفره پمپ دار 64783 امکان ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس وجود دارد که می توان بهترین و با کیفیت ترین محصول را خریداری کرد.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ پدالی سرخود و باتری خور
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...