کیسه بوکس بادی کف شنی طرح دلفین

Intex 44670 Dolphin

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
490,000 تومان

کیسه بوکس بادی کف شنی طرح دلفین از  ساختاری زیبا و خاص برخوردار می باشد تا در تمامی موقعیت ها استفاده شود و بتوان از وجود آن بهره مند شد. کیسه بوکس توانسته لذت داشتن تفریحات مهیج آبی را فراهم سازد تا کودکان در رده سنی مختلف بتوانند آن را مورد استفاده قرار داده و لذت ببرند. این محصول خاص و منحصر به فرد بدنه ای ضخیم و کاربردی دارد به طوری که با ضربه های محکم دچار خرابی و پارگی نمی شود. همچنین دچار سوراخ شدن نیز نخواهد شد و در نتیجه بهترین اسباب بازی بادی برای کودکان محسوب می گردد. این محصول در بدنه خود دارای کیسه شن در بخش کف می باشد که سبب ثابت ماندن محصول بر روی سطوح می شود.

 کیسه شن می تواند استحکام محصول را افزایش دهد و در نتیجه در زمان ضربه زدن بدنه بر روی زمین تکان نخورد و جا به جا نشود. در هر صورت کیسه شن بخش کف بدنه از مزیت های زیادی برخوردار می باشد که افراد می توانند با خیالی آسوده نسبت به خرید کیسه بوکس اقدام کنند و از داشتن محصول منحصر به فرد و کاربردی مد نظر لذت ببرند. این محصول ترکیبی از رنگبندی شاد نیز بوده است تا افراد بتوانند بهترین اسباب بازی بادی را برای کودکان خریداری کنند و برای آن ها ساختاری استاندارد و ایمن را رقم بزنند. این محصول برند و اصل است که بدنه ای ضد حساسیت نیز دارد. به طوری که می توان از وجود آن نهایت استفاده های لازم را به عمل آورد و شاهد آسیب در این محصول نبود. کسانی که به منظور خرید آسان کیسه بوکس بادی کف شنی طرح دلفین به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه می نمایند به راحتی می توانند محصول را وارد سبد خرید خود سازند.

نوع طرح دلفین
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 97 سانتی متر
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف شن مخصوص
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...