کیسه بوکس بادی مدل کوسه Intex 44670

Intex 44670

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
130,000 تومان

کیسه بوکس بادی مدل کوسه Intex 44670 جذاب ترین محصولی است که به وسیله آن می توان موقعیت مناسبی برای تخلیه انرژی کودکان ایجاد نمود. این محصول بدنه ای مقاوم دارد که در صورت برخوردار و ضربه دچار آسیب نمی شود. همچنین ضخامت زیادی شامل آن شده است که به نوبه خود موقعیت مناسب جهت استفاده طولانی مدت را مهیا کرده است. افراد می توانند با تهیه این محصول برای فرزندان خود فضایی دلنشین را ایجاد کنند تا انرژی آن ها به نحوه درستی تخلیه شود و به وسایل دیگر صدمه نزنند.

کیسه بوکس بادی مدل کوسه Intex 44670 | اینتکس ایران

 این محصول با طول عمر بالا و سازگاری بالا ساخته شده است که می توان به راحتی از داشتن آن لذت برد. بدنه از جنس پی وی سی بوده است و تنها از باد پر شده است. در واقع برای راه اندازی کیسه بوکس بادی برای استفاده علاقه مندان به یک پمپ باد نیاز است تا بتوان به راحتی میزان باد زیادی را به داخل بدنه وارد کرد و از داشتن آن لذت برد. باد داخل بدنه با دریچه ای که بر روی آن ایجاد شده است محفوظ باقی می ماند. این دریچه از خروج باد از بدنه جلوگیری می کند و میزان آن را ثابت نگه می دارد. در گذر زمان و تغییر دما فشار باد داخل بدنه تغییر نمی کند و از بروز خرابی و یا ترکیدگی نیز جلوگیری می شود.خرید این محصول اورجینال تنها از نمایندگی اینتکس انجام می شود .

 اینتکس ایران | Intex 44670 کیسه بوکس بادی مدل کوسه

نوع طرح دار
 قطر 38سانتی متر
 ارتفاع 91 سانتی متر
 وزن 600 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف شن مخصوص نگهدارنده
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 همراه داشتن شن در ته کیسه بوکس
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

امیر عباس صالحی

خوب خیلی خوبه

238 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

نظر لطفتونه

238 روز پیش ارسال پاسخ
ناشناس

برای کوچولو

238 روز پیش ارسال پاسخ