کیسه بوکس بادی بست وی Bestway 52152

Bestway 52152

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
85,000 تومان

کیسه بوکس بادی بست وی Bestway 52152 محصولی اصل و اورجینال است که با طول عمر بالا و سازگاری بالا برای علاقه مندان ساخته شده است. این کیسه بوکس را می توان با قیمت مناسب و ارزان خریداری کرد. در واقع امکان خرید محصول با قیمت مناسب وجود دارد و افراد قادر به داشتن شرایط دلخواه می باشند. کسانی که به سمت داشتن این محصول بی نظیر جذب می شوند می توانند بدنه بادی را در مکان های مختلف مورد استفاده قرار دهند. محصول مورد نظر جزو اسباب بازی های بادی تلقی می شود که برای کودکان و نوجوانان جذاب است. این کیسه بوکس سبب تخلیه انرژی افراد در زمان بازی و سرگرمی می شود که می توانند ضربه های محکمی به بدنه وارد کنند در نتیجه بهترین گزینه برای کودکان و نوجوانان بوده است و برای آن ها جذاب محسوب می شود.

کیسه بوکس بادی بست وی Bestway 52152 | اینتکس ایران

کیسه بوکس بادی از طراحی به شکل حیوانات تشکیل شده است که به نوبه خود محصولی جذاب برای استفاده کودکان می باشد. علاقه مندان به تهیه وسایل بادی مهیج و زیبا برای کودکان می توانند این محصول را با برند بست وی و با تنوع بسیار انتخاب کنند و نسبت به خرید طرح مورد نظر خود بپردازند. کیسه بوکس بادی را می توان با در نظر گرفتن کیفیت بالا در بدنه برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. خرید این محصول تنها از طریق مراجعه به فروشگاه محصولات بادی اینتکس انجام می شود.

خرید کیسه بوکس بادی بست وی | اینتکس ایران

 نوع طرح دار
 ضخامت لایه ها 0.24 میلی متر
 ارتفاع 91 سانتی متر
 وزن 900 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف شن مخصوص نگهدارنده
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...