کیسه بوکس بادی اینتکس طرح پنگوئن Intex 44670

Intex 44670

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
128,000 تومان

کیسه بوکس بادی اینتکس طرح پنگوئن Intex 44670 از طراحی ویژه و فانتزی برخوردار است و ظاهر آن بسیار منحصر به فرد می باشد. بدنه از رنگبندی مشابه با رنگ بدن پنگوئن تشکیل شده است و می تواند جذابیت زیادی را ایجاد سازد. کسانی که به دنبال یک محصول بی نظیر و فانتزی می باشند تا به وسیله آن ساعات خوشی را برای کودکان مهیا کنند می توانند کیسه بوکس بادی را مورد استفاده قرار دهند. محصول بدنه ای ضد آب دارد که دارای قابلیت غیر قابل نفوذ بودن می باشد. در نتیجه در محیط های مرطوب نیز قابل استفاده بوده است و می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود.

کیسه بوکس بادی اینتکس طرح پنگوئن Intex 44670 | اینتکس ایران

 کسانی که به سمت داشتن این محصول منحصر به فرد می روند می توانند با خیالی آسوده آن را برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار دهند. چرا که این محصول سازگار با محیط است و از ضخامت زیادی تشکیل شده است. این ضخامت بدنه را در برابر ضربه های محکم و فشار مقاوم کرده است که در نتیجه کودکان با خیالی آسوده قادر به ضربه زدن به بدنه می باشند. کسانی که تمایل به داشتن محصولات بادی مهیج برای کودکان خود دارند می توانند اسباب بازی بادی با نام کیسه بوکس بادی را خریداری کنند و به عنوان هدیه به کودکان ارائه کنند. خرید این محصول اورجینال تنها از نمایندگی اینتکس انجام می شود .

خرید کیسه بوکس بادی اینتکس طرح پنگوئن Intex 44670 | اینتکس ایران

 نوع طرح دار
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 94 سانتی متر
 وزن 600 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کفآب
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...