چادر مسافرتی 8 نفره فنری برزنتی

tent 003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان

چادر مسافرتی 8 نفره فنری برزنتی ساخت ایران است و می توان آن را جزو محصولات اصل در نظر داشت. ساختار این محصول به گونه ای است که آن را سازگار کرده است و می توان به راحتی محصول را در موقعیت های مختلف استفاده کرد. بدنه از دو بخش اصلی تشکیل شده است که یکی از آن رویه محصول می باشد و دیگری سازه های تشکیل دهنده آن بوده است. این دو در کنار هم ایجاد سرپناهی ایمن را کرده است که با استحکام بالا بر روی سطوح قرار می گیرد و می تواند بیش ترین میزان سازگاری را ایجاد سازد. بدنه محصول دارای جنس برزنتی است که یکی از مقاوم ترین رویه های بدنه برای چادر مسافرتی می باشد.

خرید چادر مسافرتی 8 نفره فنری برزنتی

قابلیت هایی نظیر غیر قابل نفوذ بودن شامل این محصول شده است که افراد می توانند در داخل آن بهترین موقعیت را تجربه کنند. سازه ها در داخل پوشش پارچه ای قرار گرفته اند که به راحتی از زنگ زدگی و آسیب در امان می ماند و می تواند در طی سال های زیاد در موقعیت های مختلف محصول را دچار آسیب نسازد. چادر مسافرتی ظرفیت بالایی دارد و برای اعضای یک خانواده و یا دوستان ساخته شده است. قابلیت قرار گیری 8 فرد به حالت نشسته و 4 فرد به حالت دراز کش در داخل چادر مسافرتی آن را پر کاربرد و منحصر به فرد کرده است و می تواند محصول را برای استفاده در مسافرت های مختلف آماده سازد. خرید این محصول تنها از طریق نمایندگی اینتکس ایران انجام می شود.

 نوع اتوماتیک (فنری)
 طول 240 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها وزن: 2.5 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

parmis namdari

شنیدم جنس خوبیه برزنتی منم قصد خرید این محصول را دارم

356 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

فعلا موجودیش تموم شده انشاله به محض موجود شدن محصول میتونید خرید خودتون رو ثبت کنید

356 روز پیش ارسال پاسخ