چادر مسافرتی 6 نفره اتاق دار پاویلو 68094

bestway 68094

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14,500,000 تومان

چادر مسافرتی 6 نفره اتاق دار پاویلو 68094 دارای ساختاری منحصر به فرد می باشد که کمک می کند استفاده کنندگان بهترین اوقات را در داخل آن به دست آورند و در تایم طولانی به مسافرت بپردازند. این محصول دارای امکان راه اندازی آسان در کم ترین زمان می باشد و به همراه آن میخ و طناب وجود دارد تا محصول بر روی سطح زمین به صورت ثابت بماند و سر پناهی ایمن و استاندارد را ایجاد سازد. چادر مسافرتی ظرفیت 6 نفره دارد و در داخل آن بخش های مختلف وجود دارد. بخش هایی که به وسیله پوشش از هم جدا شده اند با نام اتاق معرفی می شوند و محصول مورد نظر نیز نام چادر مسافرتی اتاق دار را به خود می گیرد. به این خاطر است که افراد با خرید این محصول می توانند به صورت دست جمعی مسافرت بروند و در محیط های بیرون اقامت داشته باشند. سازگاری بدنه و ایمنی آن به این صورت است که افراد استحکام لازم و کافی را دارا می باشند و می توانند در طی سال های زیاد از محصول استفاده کنند.

خرید چادر مسافرتی شش نفره اتاق دار

با این وجود است که به جهت رفتن به گردش و مسافرت در مکان های دور و نزدیک بهترین اقامتگاه ایجاد می شود که برای افراد در کمپینگ ها کاربرد زیادی دارد. وجود درب ورودی بزرگ و پنجره های مختلف در سراسر چادر مسافرتی سبب ایجاد استحکام برای اقامت در داخل آن شده است تا در تمامی فصول سال بتوان از آن استفاده کرد و به مکان های مختلف مسافرت کرد. در هنگام بارندگی بدنه قابلیت غیر قابل نفوذ دارد که به هیچ وجه آب و رطوبت به داخل آن وارد نمی شود و می توان در امنیت کامل و بدون مشکل در داخل چادر مسافرتی حضور داشت. امکان خرید چادر مسافرتی 6 نفره اتاق دار پاویلو 68094 از نمایندگی مرکزی اینتکس وجود دارد که افراد می توانند با مراجعه به این نمایندگی انواع چادر مسافرتی های پاویلو را مشاهده کرده و یکی از آن ها را خریداری نمایند.

 نوع عصایی
 طول 490 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک -
 دوپوش -
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 15.8 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای سایه بان
 دارای کیسه نگهداری اشیای داخلی
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...