چادر مسافرتی 4 نفره کچوا مدل Arpenaz 4.1 Fresh

Arpenaz 4.1 Fresh

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
22,800,000 تومان

چادر مسافرتی 4 نفره کچوا مدل Arpenaz 4.1 Fresh محصولی حرفه ای برای مسافرت و گردش است که در کمپینگ نیز به جهت ایجاد اقامتگاه استفاده می شود. ساختار این محصول منحصر به فرد و خاص است به طوری که افراد به صورت 4 نفره می توانند از آن استفاده کنند و به صورت دراز کش در داخل آن حضور داشته باشند. بدنه دارای ضخامت زیاد است به طوری که در تمامی آب و هوا ها قابلیت استفاده شدن دارد و در مکان هایی مانند جنگل که رطوبت دارد نیز مورد استفاده قرار می گیرد. با این وجود است که طرفداران زیادی داشته و می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام نمود.

 این نمونه از چادر های مسافرتی دارای سازه های عصایی است که به راحتی نصب و راه اندازی می گردد و در نهایت می توان آن را در کم ترین زمان جمع آوری نیز نمود. بدنه ضد آب است و آب و رطوبت به آن وارد نمی شود در این صورت در زمان بارش باران نیز می توان آن را نصب نمود و به عنوان سرپناهی ایمن از آن بهره مند شد. چادر مسافرتی مد نظر دارای فضایی جداگانه برای خوابیدن است و بخشی در قسمت جلوی آن ایجاد شده است که می توان برای بهره مندی از هوای تازه از آن استفاده کرد. در واقع این قسمت سایه ایجاد می کند و برای تماشای محیط اطراف بوده است از این رو افراد می توانند از میز و صندلی استفاده کرده و در این بخش به تماشای محیط بپردازند. این محصول از آن دسته از محصولاتی است که دارای پشه بند می باشد و می توان از ورود حشره به داخل بدنه جلوگیری کرد. خرید چادر مسافرتی 4 نفره کچوا مدل Arpenaz 4.1 Fresh از فروشگاه اینتکس ایران امکان پذیر است.

 نوع
 عصایی
 طول
 240 سانتی متر
 عرض
 210 سانتی متر
 ارتفاع
 180 سانتی متر
 ظرفیت
 8 نفره
 جنس بدنه پوش اول
پلی استر
جنس بدنه پوش دوم
پلی استر
 جنس پایه ها
فایبرگلاس
 دوپوش
بله
 ضد آب
بله
 تعداد درب
یک عدد
 سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کچوا
دارای پشه بندی ، یک هواکش و دو پنجره
ظرفیت دراز کش 4 نفر
قابل استفاده در تمامی فصول سال
محافظت در برابر اشعه UV فرابنفش خورشید
پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
 اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...