چادر مسافرتی 4 نفره عصایی پاویلو bestway 68091

bestway 68091

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,600,000 تومان
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره عصایی پاویلو bestway 68091 یک چادر مسافرتی بزرگ است که قطعا برای خانواده های 4 نفره می تواند یک انتخاب ایده آل باشد. ساختار و نوع طراحی این محصول به این گونه است که شما می توانید به بهترین شکل ممکن و در سریع ترین زمان ممکن دست به راه اندازی این کالا بزنید. در واقع بدنه اصلی این چادر به صورت پارچه پلی استر طراحی شده که از نوع ضد آب بوده و همین امر باعث شده تا مشتریان از یک محصول با کیفیت بتوانند بهره مند شوند. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این محصول ساختاری عصایی دارد که باعث شده تا در مدت زمان بسیار کمی بتوانید اقدام به نصب و راه اندازی این چادر مسافرتی کنید. از دیگر خصوصیات خوب این چادر مسافرتی می توان به رنگ جذاب این محصول اشاره کرد به این صورت که کنار هم قرار گرفتن رنگ های آبی و زرد باعث شده تا مشتریان یک جلوه چشم نواز را در اختیار داشته باشند. این محصول ساختاری دو پوش دارد به این صورت که شما می توانید پوش دوم این محصول را در هر زمان که دوست داشتید جدا کرده و کنار بگذارید.

چادر مسافرتی 4 نفره عصایی پاویلو bestway 68091 | اینتکس ایران

علاوه بر این ها این چادر مسافرتی ساختاری دو لایه دارد که همین دو لایه بودن نیز باعث شده تا به راحتی محصول مورد نظر شما آسیب نبیند. علاوه بر این ها این چادر مسافرتی بدنه ای ضد آب دارد که باعث شده تا در هر شرایطی بدون نگرانی از بابت خیس شدن و بارش باران بتوانید از این کالا استفاده کنید. هم چنین این چادر مسافرتی بست وی حمل و نقل آسانی را هم داراست و در سریع ترین زمان ممکن و به شکلی کاملا ساده امکان جا به جایی این کالا برای شما فراهم می باشد. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این چادر مسافرتی از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما فراهم می باشد.

خرید چادر مسافرتی 4 نفره عصایی | اینتکس ایران

 نوع عصایی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک-
 دوپوشبله
 ضد آببله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 3.8 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 دارای سایه بان
 دارای کیسه نگهداری اشیای داخلی
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

رویا قاسمی

من این چادر مسافرتی رو بخاطر دوپوش بودن و وزن کمی که داشت خریدم تازگیا اسم چادر پاویلو رو خیلی شنیدم ازش تعریف میکنن

465 روز پیش ارسال پاسخ
mehrad alipoor

بعد از کلی تحقیق رسیدم به این چادر مسافرتی چون دنبال جنس خارجی بودم امروز به دستم رسید خیلی سبک بود توی خونه تست کردم راحت راه اندازی میشه هر وقت ازش توی کمپینگ استفاده کردم میام نظرمو آپدبت می کنم

463 روز پیش ارسال پاسخ