چادر مسافرتی 10 نفره فنری

tent 001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,100,000 تومان

چادر مسافرتی 10 نفره فنری بهترین گزینه برای خانواده های پر جمعیت می باشد که تمایل به رفتن به مسافرت دارند. این محصول را می توان با خیالی آسوده در محیط های مختلف راه اندازی کرد و به استفاده درست از آن اقدام نمود. داشتن چنین محصولی افراد را بی نیاز از تهیه سرپناه برای اقامت می کند و می تواند ایمن و استاندارد باشد. لایه های تشکیل دهنده بدنه در بخش سقف و کف افزایش پیدا کرده است و سبب تشکیل ضخامت زیاد می شود. به این صورت افراد می توانند با خیالی آسوده در محیط های مرطوب و یا در زمان بارش باران از این محصول منحصر به فرد لذت ببرند.

خرید چادر مسافرتی 10 نفره فنری

 چادر مسافرتی ظرفیت 10 نفره دارد اما این ظرفیت برای زمانی است که افراد به حالت نشسته در داخل محصول قرار می گیرند. در زمانی که استفاده کنندگان تمایل به خواب و استراحت دارند و به حالت دراز کش در آن حضور پیدا می کنند می توانند با تعداد 5 نفر در داخل آن باشند. به همین خاطر چادر مسافرتی مد نظر برای استفاده 5 فرد به حالت دراز کش ساخته شده است. سازه ها در پوششی از پارچه ابریشمی وجود دارند که امنیت کامل نسبت به زنگ زدگی و شکستگی را خواهد داشت. به این ترتیب از بروز مشکلات زیاد در امان خواهد ماند و با طول عمر بالا مورد استفاده علاقه مندان قرار خواهد گرفت. این محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس ایران خریداری کنید.

 نوع اتوماتیک (فنری)
 طول 240 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 2.5 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...