چادر مسافرتی کمپینگ سه نفره پاویلو bestway 68046

bestway 68046

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,500,000 تومان
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی کمپینگ سه نفره پاویلو bestway 68046 یکی از جدیدترین و در عین حال باکیفیت ترین چادرهای مسافرتی کمپینگ می باشد که توسط شرکت بست وی طراحی و عرضه شده است. این شرکت همواره محصولات و چادرهای مسافرتی خود را با برند پاویلو روانه بازار می کند و همین امر باعث شده تا مشتریان با شناخت کافی از محصولات این شرکت بتوانند خرید محصولات این برند را انجام دهند. علاوه بر این ها اگر بخواهیم در خصوص این چادر با شما صحبت کنیم باید در ابتدا به ظرفیت این محصول اشاره کنیم. این چادر مسافرتی دارای ظرفیت سه نفره می باشد به این صورت که سه نفر بزرگسال می توانند با خیال راحت از این محصول استفاده کرده و لذت ببرند.

چادر مسافرتی کمپینگ سه نفره پاویلو bestway 68046 | اینتکس ایران

ساختار و نحوه راه اندازی این چادر مسافرتی به صورت عصایی است به این صورت که شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن دست به راه اندازی این محصول و استفاده از آن کنید. علاوه بر این ها شما می توانید مشاهده کنید که این محصول وزن بسیار کمی دارد و شما می توانید به سادگی آن را حمل و نقل کرده و در ساک حملی که این محصول در کنار خود ارائه کرده است اقدام به جا به جایی این کالا کنید. فروشگاه اینتکس ایران نیز سعی کرده تا این چادر مسافرتی را با قیمت فوق العاده مناسب و ارزان ارائه کند که هم اکنون امکان خرید این محصول برای شما فراهم می باشد.

خرید چادر مسافرتی کمپینگ سه نفره | اینتکس ایران

 نوع عصایی
 طول 340 سانتی متر
 عرض 180 سانتی متر
 ارتفاع 125 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک-
 دوپوشبله
 ضد آببله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 4.2 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 دارای سایه بان
 دارای کیسه نگهداری اشیای داخلی
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

امیر محمدی

من قبلا چادر کمپینگ پاویلو دونفره داشتم ولی این چادر اصلا قابل مقایسه با اون نیست از وزنش میشه فهمید چقد ضخیم شده و میشه توی کوهستان هم ازش استفاده کرد. البته هنوز داخل کمپ ازش استفاده نکردم بعدا نظرمو اپدیت می کنم.

456 روز پیش ارسال پاسخ