چادر مسافرتی فنری کول دو نفره بست وی 68097

bestway 68097

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان

چادر مسافرتی فنری کول دو نفره بست وی 68097 محصولی سازگار با محیط های آبی می باشد که دارای بدنه ضد آب بوده است و ضخامت زیادی دارد. به طوری که در زمان بارش باران نیز می تواند از ورود آب و رطوبت به داخل آب جلوگیری کند. این محصول از یک درب ورودی تشکیل شده است که محلی برای عبور و مرور می باشد و می توان وسایل مورد نیاز را نیز به داخل چادر مسافرتی وارد کرد. همچنین دارای سه تهویه می باشد که در بدنه کار گذاشته شده است و جزو مزیت های مهم در طراحی این محصول به شمار می آید. تهویه های موجود در بدنه محصول سبب گردش هوا به صورت آزاد در داخل بدنه چادر مسافرتی می شود و می تواند محصول را برای استفاده در فصول گرم سال مناسب کند. در نتیجه بهترین اوقات را برای استفاده کنندگان رقم می زند و دارای بدنه ای جادار و استاندارد است.

خرید چادر مسافرتی فنری دو نفره بست وی

ساختار محصول به گونه ای است که به جهت قرار گیری دو فرد ساخته شده است و برای آن ها راحتی زیادی را ایجاد می کند. محصول دارای ساختار فنری است که به راحتی راه اندازی می شود و می توان در مدت زمان کم محصول را برای بهره برداری آماده کرد. سازه ها به رویه متصل بوده و می تواند استحکام بالایی از خود نشان دهند. به طوری که مقاومت لازم و کافی به جهت بهره مندی از محصول ایجاد میگردد. همچنین از این چادر مسافرتی می تواند برای برپایی یک اقامتگاه ایمن و استاندارد بهره گرفت. هر یک از کسانی که به دنبال خرید یک چادر مسافرتی ایمن و استاندارد می باشند که بدنه ای با طول عمر بالا داشته باشد و بتوان از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد می توانند چادر مسافرتی فنری کول دو نفره بست وی 68097 را از فروشگاه اینتکس ایران سفارش داده و خرید خود را ثبت کنند تا بهترین اوقات را به دست آورند.

فروش چادر مسافرتی فنری کول دو نفره بست وی ارزان

 نوع عصایی
 طول 220 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک -
 دوپوش -
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 1.4 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 دارای سایه بان
 دارای کیسه نگهداری اشیای داخلی
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...