چادر مسافرتی فنری دو نفره کول پاویلو 68086

bestway 68086

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,250,000 تومان
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری دو نفره کول پاویلو 68086 از سری محصولات برند و اصل است که ساخت شرکت معتبر بست وی می باشد و می تواند مزیت های زیادی را به دنبال داشته باشد. این محصول از سری چادر مسافرتی های فنری است که سازه و بدنه به یکدیگر متصل بوده و استحکام زیادی دارد و به این صورت در برابر وزش باد و همچنین برخورد و ضربه مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. این محصول منحصر به فرد برای استفاده در محیط های کوهستانی نیز کاربرد دارد و جزو وسایل ضروری برای تفریح و کمپینگ و کوهنوردی می باشد. به این خاطر است که افراد می توانند محصول را با برند معتبر پاویلو که ساخت شرکت بست وی است خریداری کنند و از آن بهره مند باشند. چادر مسافرتی مد نظر دارای درب ورودی و پنجره به منظور تهویه هوا می باشد که همگی حاوی پشه بند نیز بوده اند.

خرید چادر مسافرتی فنری دو نفره کول پاویلو

به همین خاطر است که می توان از گزند حشره ها در امان ماند و در امنیت کامل بهترین اوقات را تجربه کرد. چادر مسافرتی فنری به عنوان با دوام ترین محصولات شناخته شده است که دارای قابلیت نصب آسان می باشد و در کم ترین زمان می توان محیط را برای اقامت مهیا کرد. به این ترتیب هر یک از کسانی که به مسافرت می روند می توانند این محصول را داشته باشند و از ان لذت ببرند. بدنه در نهایت کیفیت ساخته شده است که از جنس پلی استر می باشد که دارای قابلیت غیر قابل نفوذ است. این قابلیت سبب شده است که در زمان بارش باران نیز بتوان از حضور در چادر مسافرتی لذت برد و از داشتن ان بهره مند شد. همچنین با وجود این مزیت رطوبت به داخل بدنه وارد نمی شود و افراد در آن امنیت لازم را دارند. به منظور خرید آسان چادر مسافرتی فنری دو نفره کول پاویلو 68086 تنها می توان به نمایندگی مرکزی اینتکس تهران مراجعه کرد و محصول را با برند بست وی خریداری کرد.

فروش چادر مسافرتی فنری دو نفره برند پاویلو

 نوع فنری
 طول 235 سانتی متر
 عرض 145 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک -
 دوپوش -
 ضد آب بله
 تعداد پنجره دو عدد
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 2 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 دارای سایه بان
 دارای کیسه نگهداری اشیای داخلی
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...