چادر مسافرتی فنری با ظرفیت 6 نفر

tent 011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان

چادر مسافرتی فنری با ظرفیت 6 نفر بهترین بدنه و مقاوم ترین دیواره ها را دارد. به طوری که افراد در زمان قرار گیری در داخل محصول ایمنی خود را دارند و از محصولی استاندارد برخوردار می باشند. ساختار بدنه به شکل کله قندی و قله دار می باشد که شباهت زیادی به کوه دارد. در واقع بدنه از ارتفاع بلندی تشکیل شده است که افراد به حالت ایستاده نیز در داخل آن قرار می گیرند. ارتفاع در این چادر مسافرتی 180 سانتی متر است که افراد بلند قد بدون مشکل از آن استفاده می کنند و از داشتن آن لذت می برند. وزن محصول کم است در نتیجه به راحتی جا به جا و حمل می شود.

خرید چادر مسافرتی فنری با ظرفیت 6 نفر

وجود این بدنه منحصر به فرد در موقعیت های مختلف لازم و ضروری است. چرا که افراد به طور مداوم تمایل به رفتن به گردش و مسافرت دارند و برای ایجاد استراحتگاه و سر پناه دچار مشکل هستند. از این رو چادر مسافرتی را خریداری می کنند تا این مشکل برطرف شود و امکان اقامت آن ها در هر شرایطی وجود داشته باشد. چادر مسافرتی ساختار فنری دارد که در واقع قابل تاشو شدن می باشد. در نتیجه برای جمع آوری آن نیز مشکلی برای افراد به وجود نخواهد آورد. از این محصول در انواع گردش و مسافرت به مکان های مختلف استفاده می شود و در فروشگاه ایران اینتکس نیز به فروش می رسد.

 نوع سفری
 طول 230 سانتی متر
 عرض 230 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت ایران
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...