چادر مسافرتی عصایی 4 نفره بست وی Bestway 68077

Bestway 68077

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,100,000 تومان

چادر مسافرتی عصایی 4 نفره بست وی Bestway 68077 یک محصول اصل و اورجینال است که از بدنه ای بزرگ تشکیل شده است. ساختار این محصول عصایی می باشد که قابلیت نصب آسان دارد. در داخل بدنه دو اتاق مجزا نسبت به هم ساخته شده است که برای استفاده آسان افراد در نظر گرفته می شود. درب ورودی دارای سایبان بوده است که از کناره ها مانع از ورود اشعه آفتاب می شود. در بخش جلویی محصول بخشی برای نشستن و استفاده کردن از محیط بیرون وجود دارد که دارای زیر انداز است. در این چادر مسافرتی پنجره های مقاوم ایجاد شده اند که هر کدام دارای توری می باشند. توری ها در موقعیت های مختلف سبب جلوگیری از ورود حشره خواهند شد و بهترین محیط برای استفاده در جنگل بوده اند.

چادر مسافرتی عصایی 4 نفره بست وی Bestway 68077 | اینتکس ایران

سقف چادر مسافرتی امکانات و شرایط لازم برای داشتن راحتی و ایمنی را خواهد داشت. به طوری که می توان از آن در هوای بارانی نیز استفاده کرد. این محصول جهت استفاده 8 فرد به حالت نشسته و 4 فرد به حالت دراز کش ساخته شده است و برای دو خانواده کاربرد دارد. بنابراین کسانی که خرید محصول را انجام می دهند راحتی و آرامش خاصی را به دست خواهند آورد. چادر مسافرتی عصایی 4 نفره بست وی را از نمایندگی اینتکس ایران سفارش دهید.

خرید چادر مسافرتی عصایی 4 نفره بست وی | اینتکس ایران

 نوع کمپینگ و کوهنوردی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 190 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت درازکش 4 نفر
 دارای هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...