چادر مسافرتی عصایی کوهنوردی Bestway 68009

Bestway 68009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,540,000 تومان

چادر مسافرتی عصایی کوهنوردی Bestway 68009 از سری محصولات اصل و اورجینال است که دارای سازه هایی از نوع عصایی می باشد. این محصول را می توان با خیالی آسوده در محیط های مختلف نصب و راه اندازی کرد و از داشتن آن لذت برد. وجود چادر مسافرتی برای کسانی که به مسافرت می روند ضروری است. چرا که با داشتن آن دیگر نیازی به داشتن سرپناه نیست و به راحتی می توان با آن در طولانی مدت اقامت داشت. بدنه محصول بسیار مقاوم و منحصر به فرد است و از ضخامت زیادی تشکیل شده است. به دلیل اورجینال بودن بدنه سازه ها نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند و قادر به داشتن طول عمر بالا می باشند. 

کسانی که به کوهنوردی می روند می توانند این نمونه از محصولات را داشته باشند و با ظرفیت 4 نفره از آن لذت ببرند. این ظرفیت برای قرار گیری افراد به حالت نشسته است زمانی که افراد تمایل به قرار گیری با حالت دراز کش را دارند می توانند در تعداد 2 نفر در داخل چادر مسافرتی حضور داشته باشند و از قرار گیری در آن لذت ببرند. چادر مسافرتی عصایی مطلوبیت زیادی دارد و قادر است که به راحتی و در کم ترین زمان نصب شود. بنابراین برای ایجاد اقامتگاه در کم ترین زمان سازگاری های لازم را خواهد داشت. خرید چادر مسافرتی عصایی کوهنوردی Bestway 68009 که مناسب کوهنوردان نیز می باشد می توان به فروشگاه ایران اینتکس مراجعه نمود.

 نوع عصایی
 طول 200 سانتی متر
 عرض 200 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 2.7 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 مقاومت بالا در برابر سرما
 دارای پشه بند
 دارای کیسه نگهداری اشیای داخلی
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...