چادر مسافرتی عصایی کول پاویلو دو نفره 68084

bestway 68084

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی عصایی کول پاویلو دو نفره 68084 بدنه ای جادار و راحتی را به وجود آورده است که ظرفیت دو نفره دارد و می توان در داخل آن بهترین اوقات را سپری کرد. این محصول ساخت برند معتبر بست وی است که در گروه مدل های پاویلو قرار گرفته است و با ساختار عصایی توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند. این چادر مسافرتی برای مکان های مختلف کاربرد دارد که افراد می توانند در زمان مسافرت و گردش نیز آن را مورد استفاده قرار دهند و از محصول بهره مند شوند. چادر مسافرتی عصایی دارای قابلیت راه اندازی آسان و سریع می باشد که در نتیجه در کم ترین زمان اقامتگاهی ایمن و استاندارد را مهیا می کند. از این رو افراد می توانند با خیالی آسوده در این اقامتگاه بهترین اوقات را داشته باشند و از حضور در آن لذت ببرند.

خرید چادر مسافرتی عصایی کول پاویلو دو نفره

چادر مسافرتی مد نظر قابلیت راه اندازی کوتاه دارد که با اتصال سازه و بدنه میسر می شود. از آن جایی که ساختار محصول عصایی است سازه ها مانند چتر باز می شوند و بدنه بر روی آن قرار می گیرد. به این ترتیب استحکام زیادی ایجاد می شود تا بتوان از حضور در داخل چادر مسافرتی لذت برد و تفریحات طولانی مدت را انجام داد. اقامتگاهی ایمن و استوار به وسیله چادر مسافرتی مد نظر ایجاد می شود که می تواند در برابر بارش نیز مقاومت داشته باشد. بدنه از جنس پلی استر ضخیم و با کیفیت تشکیل شده است که آب و رطوبت به داخل آن نفوذ نمی کند و می توان بهترین اوقات را به دست آورد که به وسیله آن افراد در داخل بدنه امنیت دارند و می توانند در محیطی گرم به استراحت بپردازند. با استفاده از میخ و قلاب می توان محصول را بر روی سطح زمین به صورت استوار قرار داد و از آن بهره مند شد. خرید چادر مسافرتی عصایی کول پاویلو دو نفره 68084 از فروشگاه اینتکس ایران انجام می شود.

فروش چادر مسافرتی عصایی برند پاویلو مدل 68084

 نوع عصایی
 طول 205 سانتی متر
 عرض 145 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک -
 دوپوش -
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 1.5 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 دارای کیسه نگهداری اشیای داخلی
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...