چادر مسافرتی عصایی با سایبان Bestway 68088

Bestway 68088

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,600,000 تومان

چادر مسافرتی عصایی با سایبان Bestway 68088 یکی از پر کاربرد ترین و پر استفاده ترین چادر های مسافرتی است که با قابلیت داشتن سازه های عصایی بسیار کاربردی خواهد بود. جنس بدنه پلی استر مقاوم نسبت به دما و بارش است که سازه های عصایی آن را در برگرفته اند. این چادر مسافرتی برای استفاده در تمامی فصول سال کاربرد دارد و دارای سازگاری می باشد. برای داشتن هوایی مطلوب در فصل تابستان می توان از بخش پشه بند محصول استفاده کرد و در داخل آن هوای آزاد را به گردش در آورد. در فصل بارش و سرما نیز بدنه به صورت عایق عمل می کند و می تواند از نفوذ آب و رطوبت به داخل خود جلوگیری نماید.

چادر مسافرتی عصایی با سایبان Bestway 68088 | اینتکس ایران

برای نصب محصول امکانات لازم وجود دارد که شامل میخ و طناب نگه دارنده می باشد. به طوری که پس از به دست آوردن محصول می توان نسبت به نصب آسان و سریع آن اقدام نمود. این محصول بی نظیر را با قیمت ارزان خریداری کنید و از داشتن آن لذت ببرید. چرا که دارای مزیت های مختلف است و می تواند نیاز افراد به داشتن اقامتگاه را برطرف سازد. با این محصول سرپناهی ایمن شامل افراد می شود که تمایل به رفتن به گردش و مسافرت دارند و سعی دارند خرید محصولات اورجینال را انجام دهند. برای داشتن این چادر مسافرتی به نمایندگی بزرگ اینتکس مراجعه نمایید.

خرید چادر مسافرتی عصایی با سایبان | اینتکس ایران

نوع مسافرتی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 3 نفر
 دارای پشه بند و هواکش
 راه اندازی آسان به دلیل قابلیت عصایی
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...