چادر مسافرتی عصایی اورجینال بست وی Bestway 68014

Bestway 68014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,980,000 تومان

چادر مسافرتی عصایی اورجینال بست وی Bestway 68014 بست وی از بدنه ای مقاوم نسبت به گرما و سرما تشکیل شده است که امکان مسافرت در تمامی فصول سال را مهیا کرده است. این چادر مسافرتی دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه می باشد که در نتیجه شرایط برای استفاده از آن در طولانی مدت نیز مهیا بوده است. چنانچه قصد مسافرت طولانی مدت به مکان های مختلف را دارید این محصول را خریداری کنید. چرا که بدنه برای تمامی محیط های سازگار می باشد و نسبت به عوامل مختلف مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. در نتیجه می توان با خیالی آسوده آن را مورد استفاده طولانی مدت قرار داد و سر پناهی ایمن و استاندارد را به دست آورد.

خرید چادر مسافرتی عصایی اورجینال بست وی Bestway 68014 | اینتکس ایران

درب محصول بزرگ و مناسب برای بردن وسایل ضروری به داخل چادر می باشد. بر روی آن توری قرار گرفته است تا در محیط های مختلف از ورود عوامل گوناگون مانند حیوانات و حشرات به داخل بدنه جلوگیری شود. از این رو طرح ارائه شده در این محصول بی نقص و حرفه ای است و می توان نسبت به خریداری آن اقدام کرد. بدنه برای 8 فرد ساخته شده است اما آن را جزو چادر های مسافرتی 4 نفره نیز می دانند. چرا که تنها 4 فرد به صورت درازکش در داخل محصول جای می گیرند و می توانند راحتی زیادی به دست آورند. در صورت تمایل به خرید چادر مسافرتی مد نظر به سایت اینتکس ایران مراجعه کنید.

چادر مسافرتی عصایی اورجینال بست وی | اینتکس ایران

 نوع عصایی
 طول 310 سانتی متر
 عرض 235 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 3.8 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 دارای کیسه نگهداری اشیا
 دارای پشه بند
 دارای سایه بان
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...