چادر مسافرتی سه نفره عصایی bestway 68085

bestway 68085

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,100,000 تومان

چادر مسافرتی سه نفره عصایی bestway 68085 از سری چادرهای مسافرتی با کیفیت و ضخیمی است که قطعا می توان از آن به عنوان یک چادر مسافرتی ایده آل برای سفرها و کمپینگ ها نام برد. طراحی صورت گرفته در این محصول به گونه ای است که مشتریان می توانند با خیالی راحت دست به خرید این کالا زده و از آن در مسافرت ها و کمپ های خود استفاده کنید. طراحی این محصول بسیار زیباست به این صورت که شما می توانید رنگ فیروزه ای بسیار زیبا را در سراسر بخش های این محصول مشاهده کنید. هم چنین بخش سقف این کالا نیز به صورت زرد رنگ طراحی شده است که کنار هم قرار گرفتن این رنگ های زیبا باعث جذابیت دو چندان این چادر مسافرتی شده است.

چادر مسافرتی سه نفره عصایی bestway 68085 | اینتکس ایران

به جز این موارد شما می توانید مشاهده کنید که ساختار اصلی بدنه این چادر مسافرتی به صورت ضد آب طراحی شده است که در صورت بارش باران نیز هیچ گونه نگرانی نخواهید داشت و با خیالی راحت می توانید از این کالا در شرایط بارانی هم استفاده کنید. ظرفیت سه نفره این محصول نیز از دیگر خصوصیات خوبی است که این چادر داراست و قطعا برای حمل و نقل این چادر نیز با توجه به وجود ساک حمل و وزن کمی که دارد با خیالی راحت می توانید این کار را انجام دهید. بدنه اصلی این چادر نیز از جنس پلی استر طراحی شده که ضخامت بالایی داشته و قطعا به سادگی آسیب نخواهد دید. خرید چادر مسافرتی عصایی پاویلو هم اکنون از طریق فروشگاه اینتکس ایران با قیمت عالی امکان پذیر می باشد.

خرید چادر مسافرتی سه نفره عصایی | اینتکس ایران

 نوع عصایی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 2.1 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 دارای سایه بان
 دارای کیسه نگهداری اشیای داخلی
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...