چادر مسافرتی سایبان دار بست وی Bestway 68016

Bestway 68016

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,100,000 تومان

چادر مسافرتی سایبان دار بست وی Bestway 68016 از سازه هایی با نوع عصایی تشکیل شده است که میزان استفاده از محصول را بالا می برد و می تواند راحت ترین حالت ممکن را فراهم سازد. برای ایجاد اقامتگاه های محکم و ایمن در مسافرت این محصول بهترین گزینه می باشد که دارای سازه های محکم و غیر قابل شکست خواهد بود. چادر مسافرتی مد نظر بهترین نمونه از محصولات مسافرتی برای کمپینگ و کوهنوردی است و از مزیت های زیاد برخوردار می باشد. امکان استفاده از این محصول در محیط هایی مانند جنگل و ساحل و کوه وجود دارد و سازگاری آن با این محیط ها زیاد می باشد. به همین خاطر محصول پر فروش و منحصر به فرد است و مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است.

چادر مسافرتی سایبان دار بست وی Bestway 68016 | اینتکس ایران

چادر مسافرتی مد نظر که از نوع عصایی بوده است در کم ترین زمان راه اندازی می شود و به نوبه خود در کم ترین زمان نیز جمع آوری می گردد. به همراه داشتن آن در مسافرت و گردش آسان است چرا که بدنه در داخل ساک حمل قرار می گیرد و با داشتن وزن کمی که دارد در کنار سایر وسایل مورد نیاز سفر همراه خواهد شد. محصول با ظرفیت 6 نفره بزرگ ترین و جادار ترین چادر مسافرتی از نوع عصایی است که برای خرید علاقه مندان آماده می باشد. فروشگاه اینتکس ایران ارائه کننده این محصول است که می توان نسبت به خرید آن اقدام نمود.

خرید چادر مسافرتی سایبان دار بست وی | اینتکس ایران

 نوع عصایی
 طول 610 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 210 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 12 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای کیسه حمل اشیا داخلی
 دارای سایه بان عصایی
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...