چادر مسافرتی ساحلی دو نفره پاویلو 68105

bestway 68105

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی ساحلی دو نفره پاویلو 68105 بهترین گزینه برای ایجاد سرپناه و سایه در ساحل می باشد که ظرفیت دو نفره دارد و تمامی سازگاری های لازم به جهت داشتن آرامش و راحتی را دارا می باشد. این محصول از بدنه ای با جنس با کیفیت پلی استر تشکیل شده است که مقاومت کافی در برابر اشعه آفتاب دارد. در نتیجه می توان در ساحل برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کرد و محصول دچار مشکل نخواهد شد. این محصول بی نظیر فاقد درب ورود می باشد و تنها برای استفاده در ساحل کاربرد دارد. ساختار محصول مورد نظر بسیار محکم و استوار است که در برابر ضربه و برخورد مقاومت دارد و دچار مشکل نخواهد شد. از این رو می توان با خیالی آسوده خرید آن را انجام داد و محصول را برای استفاده در مکان های مختلف مورد استفاده قرار داد.

خرید چادر مسافرتی ساحلی دو نفره

چادر مسافرتی ساحلی برای رفتن به مکان هایی که دارای ساحل می باشد لازم و ضروری است. به طوری که پس از شنا بتوان در داخل آن به استراحت پرداخت و مشغول مشاهده و بهره مندی از فضای اطراف شد.رنگ بدنه جذابیت خود را دارد و می تواند برای افراد بهترین گزینه باشد و مورد پسند افراد زیادی قرار می گیرد. از این رو می توان محصول را با قیمت مناسب خریداری کرد و در اغلب موارد به بهره برداری از آن اقدام نمود. سازه ها در چادر مسافرتی مد نظر بدون ایجاد زنگ زدگی و پوسیدگی می باشند که محکم و استوار است و در موقعیت های مختلف و در معرض آب و رطوبت بهترین موقعیت را ایجاد می کند. حمل و نقل و جا به جایی محصول بسیار آسان می باشد به طوری که در ساک حمل به صورت تاشو قرار می گیرد و می توان آن را هدایت کرد. به جهت امکان خرید آسان چادر مسافرتی ساحلی دو نفره پاویلو 68105 به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید و محصول را با کیفیت اصل سفارش دهید.

فروش چادر مسافرتی ساحلی پاویلو

 نوع عصایی
 طول 200 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک -
 دوپوش -
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 1.11 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 دارای کیسه نگهداری اشیای داخلی
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...