چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ bestway 68098

bestway 68098

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ bestway 68098 یکی از محصولات فوق العاده ای است که توسط برند بست وی و در واقع پاویلو ارائه شده است. این محصول جزو زیباترین طراحی های ارائه شده در میان محصولات کمپینگ به شمار می رود. شما می توانید مشاهده کنید که این چادر مسافرتی دارای ارتفاع کمی بوده که قطعا برای استفاده در شرایط کمپ در کوهستان و یا جنگل می تواند یک گزینه مناسب باشد. وزن کم بسته بندی این محصول نیز یکی دیگر از خصوصیات خوب این کالاست که باعث شده تا بتوانید بدون نگرانی امکان حمل و نقل این محصول را در اختیار داشته باشید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که از نظر نوع طراحی نیز رنگ اصلی این محصول سبز رنگ بوده و بر روی بخش میانی این محصول طراحی شبیه به شاخ و برگ درختان را می توانید مشاهده کنید که یکی از زیباترین طراحی های صورت گرفته در میان چادر های دو نفره و کمپینگ به شمار میرود.

چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ bestway 68098 | اینتکس ایران

به جز این موارد باید عنوان کنیم که چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ bestway 68098 به صورت فنری شکل گرفته است که شما این مزیت را در اختیار دارید که در سریع ترین زمان ممکن راه اندازی این چادر مسافرتی را انجام داده و لذت ببرید. هم چنین باید اشاره کنیم که این چادر مسافرتی ساختاری ضد آب دارد به این صورت که در شرایط بارانی هم بدون نگرانی از بابت خیس شدن می توانید از این محصول زیبا استفاده کرده و لذت ببرید. در حالت درازکش نیز ظرفیت این چادر دو نفره می باشد اما در حالت نشسته ممکن است تا 4 نفر هم بتوانند از آن به صورت همزمان استفاده کنند. با توجه به این توضیحات شما هم اکنون امکان خرید این چادر مسافرتی دو نفره را از فروشگاه اینتکس ایران در اختیار خواهید داشت.

خرید چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ | اینتکس ایران

 نوع عصایی
 طول 220 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 1.4 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 دارای سایه بان
 دارای کیسه نگهداری اشیای داخلی
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...