چادر مسافرتی دوازده نفره فنری سایانا

tent 12 sayana

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان

چادر مسافرتی دوازده نفره فنری سایانا بهترین گزینه برای مسافرت به مکان های مختلف است که ایجاد سرپناهی ایمن می کند و می تواند به راحتی مورد بهره برداری قرار گیرد. این محصول در کم ترین زمان راه اندازی می شود و جمع آوری آن نیز به راحتی صورت می گیرد تا در نهایت بتوان بدون مشکل و دشواری از آن در مسافرت و گردش استفاده کرد. این محصول تشکیل شده از بدنه ای با کف مربع که دیواره های مثلثی دارد و در بالا به هم متصل شده اند و ساختار را تشکیل داده اند. در سه دیواره محصول پنجره با توری ایجاد شده است که در فصول گرم سال توری سبب ورود هوای تازه به داخل چادر و تهویه هوای داخل می شود و از ورود حشره به داخل آن جلوگیری می نماید. 

خرید چادر مسافرتی دوازده نفره فنری سایانا باکیفیت و ارزاندر بخش جلو نیز درب بزرگی ایجاد شده است که دارای توری می باشد و برای عبور و مرور به داخل چادر استفاده می شود. این محصول بی نظیر که زیبایی زیادی نیز دارد وزن کمی را شامل می شود تا بتوان آن را با خود به همراه داشت و فضای کمی را اشغال می کند تا مشکلی برای به همراه داشتن وجود نداشته باشد. علاوه بر این موارد بر روی سطوح مختلف استفاده می شود تا بتوان آن را در ساحل و یا در جنگل استفاده کرد. این محصول قابلیت استفاده در چهار فصل را دارد و بدنه ای مقاوم و ضخیم دارد تا بتوان در برابر بارندگی نیز در امان ماند و سر پناهی ایمن را کسب کرد. در داخل این محصول می توان از انواع تشک بادی نیز استفاده کرد و در نتیجه شرایط برای اقامت را ایجاد کرد و از این شرایط بهره کافی را برد. کسانی که قصد خرید چادر مسافرتی دوازده نفره فنری سایانا را دارند می توانند با ورود به سایت فروشگاه اینتکس ایران نسبت به خرید خود اقدام نمایند و از آن بهره مند شوند.

نوع فنری
 طول 290 سانتی متر
 عرض 290 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه تفلون
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیکخیر
 دوپوشخیر
 ضد آببله
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت ایران
 ظرفیت دراز کش 6 نفر
 قابلیت راه اندازی آسان
 اقلام همراهساک حمل


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...