چادر مسافرتی 6 نفره اتاق دار پاویلو 68095

bestway 68095

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,900,000 تومان

چادر مسافرتی 6 نفره اتاق دار پاویلو 68095 بدنه ای بزرگ و جادار دارد که برای استفاده شش فرد به طور همزمان ساخته شده است. این افراد می توانند بهترین موقعیت را به وسیله حضور در داخل چادر مسافرتی به دست آورند و امکان اقامت در شب نیز وجود دارد. ساختار این محصول حرفه ای و منحصر به فرد به گونه ای است که داخل آن به وسیله پوشش به دو قسمت تقسیم شده است که در واقع ایجاد یک اتاق مجزا در داخل چادر مسافرتی کرده است. این محصول بی نظیر فضای کافی برای اقامت دو خانواده را مهیا کرده است. با این وجود اگر به صورت خانوادگی سفر می کنید می توانید کودکان را در داخل پوشش مجزا و اتاق قرار دهید و خود در بخش دیگر چادر مسافرتی حضور داشته باشد. این محصول حرفه ای از دسته بندی چادر های مسافرتی بزرگ و منحصر به فرد می باشد که تمامی مزیت های موجود در یک موقعیت استاندارد و ایمن را دارد.

خرید چادر مسافرتی 6 نفره اتاق دار پاویلو مدل 68095

به این صورت طرفداران زیادی دارد و جزو محبوب ترین وسیله تفریحی به جهت ایجاد اقامتگاه ساخته شده است. این محصول از بدنه ای با جنس مقاوم تشکیل شده است که امکان استفاده از آن در روز های بارندگی و در روز های آفتابی وجود دارد. در واقع افراد می توانند در تمامی فصول سال از حضور در داخل چادر مسافرتی لذت ببرند و از داشتن آن بهره مند باشند و بتوانند به صورت دسته جمعی به تفریحات خود برسند. مسافرت به وسیله چادر مسافرتی افراد را بی نیاز از تهیه سرپناه برای اقامت در شب می کند و به راحتی می تواند بهترین شرایط برای جلوگیری از مشکل و آسیب را ایجاد سازد. افرادی که تمایل به داشتن چادر مسافرتی 6 نفره اتاق دار پاویلو 68095 دارند تنها می توانند محصول را با برند معتبر بست وی از نمایندگی مرکزی اینتکس سفارش دهند و از قیمت و کیفیت مناسب آن بهره مند شوند.

 نوع عصایی
 طول 490 سانتی متر
 عرض 380 سانتی متر
 ارتفاع 195 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک -
 دوپوش -
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 3 عدد
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 17.9 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای پشه بند
 دارای یک اتاق خواب بزرگ
 دارای دو درب ورودی بزرگ
 یک اتاق پذیرایی بزرگ
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...