چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره اف آی تی

F.I.T Tent 6 person

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,600,000 تومان

چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره اف آی تی به روز ترین محصول با قابلیت نصب اتوماتیک است که زمان نصب و راه اندازی را کم کرده است و می تواند محدودیت های مختلف را از بین ببرد. در نتیجه بدون نقص و حرفه ای برای افراد مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند برای مدت زمان طولانی سرپناهی ایمن را ایجاد سازد. سازه ها به بدنه متصل می باشند و به صورت ثابت ایجاد محصولی با استحکام را کرده اند. بدنه به صورت چتر راه اندازی می شود و به سرعت باز می گردد.

چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره F.I.T

زمانی که افراد قصد رفتن از محیط را دارند و تمایل به جمع آوری محصول را دارند می توانند بدنه را به راحتی به صورت چتر جمع آوری کرده و بدنه را در داخل ساک حمل قرار دهند. این محصول در داخل ساک حمل قرار می گیرد و به راحتی جا به جا می شود. در نتیجه کسانی که به دنبال یک محصول مسافرتی هستند تا به راحتی قادر به جا به جایی آسان آن نیز باشند می توانند این محصول را خریداری کرده و در موقعیت های مختلف نسبت به استفاده کردن از آن بپردازند. این محصول پر استفاده و منحصر به فرد است و برای تمامی سلیقه ها ساخته شده است. کسانی که به دنبال خرید این نمونه از محصولات مسافرتی و ضروری هستند به نمایندگی ایران اینتکس مراجعه نمایند.

نوع مسافرتی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک بله
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها دارای هواکش
 دارای آفتاب گیر
 دارای پشه بند
 ابعاد بسته بندی: 89 در 20 در 18 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...