چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره دوپوش

tent 008

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12,000,000 تومان

چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره دو پوش از سری محصولات منحصر به فرد و بی نقص می باشد که با قابلیت نصب آسان در اختیار افراد قرار گرفته است. این نمونه از چادر مسافرتی با امکان نصب آسان برای افرادی مناسب است که تمایل به ایجاد سرپناهی ایمن در مدت زمان کم دارند و به سرعت اقامتگاه را ایجاد می سازند. نصب  محصول به صورت ساده صورت می گیرد. این بدنه به گونه ای طراحی شده است که سازه ها به بدنه متصل می باشند و تنها با باز کردن سازه ها بدنه راه اندازی خواهد شد. در واقع طراحی آن به گونه ای است که می توان مانند چتر آن را باز کرد و به استفاده از آن اقدام نمود.

خرید چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره دوپوش

این کار توسط یک دکمه انجام می شود و کاملا شبیه به ساختار چتر می باشد. ایمنی و استحکام در این چادر مسافرتی نسبت به سایر محصولات بیش تر است و می توان با خیالی آسوده آن را در تمامی گردش های خود مورد استفاده قرار داد. چادر مسافرتی با قابلیت راه اندازی اتوماتیک ایجاد محیط های بزرگ و جادار را می کند و قادر به قرار دادن 10 نفره به حالت نشسته و 5 نفر به حالت دراز کش در داخل خود می باشد. از این رو شرایط برای استفاده آن توسط اعضای یک خانواده مهیا است و می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. خرید این محصول تنها از فروشگاه اینتکس ایران امکان پذیر است.

نوع اتوماتیک
 طول 270 سانتی متر
 عرض 270 سانتی متر
 ارتفاع 190 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت ایران
 ظرفیت دراز کش 5 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...