چادر مسافرتی اتاق دار کمپینگ پاویلو 68093

bestway 68093

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,700,000 تومان

چادر مسافرتی اتاق دار کمپینگ پاویلو 68093 بزرگ و جادار است به طوری که می توان به صورت دست جمعی از آن استفاده کرد و مسافرت های مختلف رفت. این محصول مناسب کمپینگ می باشد که با ظرفیت چهار نفره برای استفاده کم جمعی ساخته شده است. ساختار این محصول بهترین و محکم ترین سازه ها را دارد و می تواند مقاوم ترین بدنه را شکیل دهند تا در زمان باد و بارش و یا روز های آفتابی نیز بتوان از آن بهره مند شد. در داخل چادر مسافرتی بهترین اوقات میسر می شود به طوری که افراد می توانند هم در روز های گرم و هم در روز های سرد بهترین شرایط را به دست آورند. محصول مورد نظر بدنه ای عایق و ضخیم دارد تا در روز های بارندگی بدون نفوذ آب و رطوبت بتوان آن مورد استفاده قرار داد و به عنوان پناهگاه از آن استفاده کرد.

خرید چادر مسافرتی اتاق دار کمپینگ پاویلو

همچنین در روز های گرم نیز رویه محصول از کیفیت بالا برخوردار می باشد که در اثر اشعه آفتاب دچار آفتاب سوختگی نمی شود و می توان از آن با طول عمر بالا بهره کافی را برد. چادر مسافرتی از آن دسته از محصولات است که داخل آن از بخش های مختلف تشکیل شده است. به این ترتیب به محصول چادر مسافرتی اتاق دار گفته می شود. درب ورودی بسیار بزرگ است تا در صورت تمایل بتوان وسایل مورد نیاز را به داخل چادر هدایت کرد. همچنین دارای پنجره برای حرکت هوا در داخل محصول می شود که می تواند در فصول گرم سال از گرم شدن زیاد داخل چادر جلوگیری نمود. با این شرایط هر یک از کسانی که به دنبال یک محصول سازگار و منحصر به فرد برای رفتن به مسافرت و کمپ می باشند می توانند این چادر مسافرتی را مورد خریداری قرار داده و از آن لذت ببرند. به منظور خرید آسان چادر مسافرتی اتاق دار کمپینگ پاویلو 68093 به نمایندگی ایران اینتکس مراجعه نمایید و محصول را با قیمت ارزان سفارش دهید.

 نوع عصایی
 طول 460 سانتی متر
 عرض 230 سانتی متر
 ارتفاع 185 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک -
 دوپوش -
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 1 عدد
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 9.84 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 دارای سایه بان
 دارای کیسه نگهداری اشیای داخلی
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...