چادر مسافرتی اتاق دار عصایی هاسکی مدل Boston 5 New

Boston 5 New

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18,100,000 تومان

چادر مسافرتی اتاق دار عصایی هاسکی مدل Boston 5 New محصولی حرفه ای و بزرگ است که برای استفاده 5 فرد به حالت دراز کش ساخته شده است و می توان بدون هر گونه مشکل و دشواری نسبت به داشتن آن اقدام نمود. این محصول بی نظیر ساخت شرکت معتبر هاسکی است که محصولات دو پوش با سازه های عصایی را تولید می کنند به طوری که می توان از داشتن آن ها لذت برد و در تمامی فصول سال از آن استفاده کرد. چادر مسافرتی اتاق دار عصایی مد نظر برای استفاده همزمان دو خانواده طراحی شده است که دارای دو درب ورودی می باشد تا هر یک از این خانواده ها بدون مشکل بتوانند در آن اقامت داشته باشند. 

بدنه محصول دو پوش است و از باکیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده است تا قابلیت هایی نظیر ضد آب بودن و داشتن مقاومت در برابر اشعه خورشید را شامل می شود. در اثر استفاده درست از این محصول مشکلی شامل افراد نمی شود. چرا که تمامی مزیت های ممکن را دارد و با داشتن سازه های مقاوم و منحصر به فرد می تواند در زمان وزش باد های شدید نیز مقاومت داشته باشد و دچار شکستگی و آسیب نیز نشود. به همین خاطر منحصر به فرد و خاص است و دارای طول عمر بالا در زمان استفاده در مکان های مختلف می باشد. چادر مسافرتی اتاق دار بوده است و در واقع فضای داخلی آن به دو بخش تشکیل می شود. این محصول بدنه ای عایق دارد که در فصول سرد سال افراد داخل آن دچار سرما نخواهند شد و بهترین موقعیت را خواهند داشت. چادر مسافرتی اتاق دار عصایی هاسکی مدل Boston 5 New قیمت مناسبی دارد که در سایت اینتکس ایران آماده خرید علاقه مندان می باشد.

 نوع
 عصایی
 طول
 500 سانتی متر
 عرض
 330 سانتی متر
 ارتفاع
 210 سانتی متر
 ظرفیت
 5 نفره
 جنس بدنه پوش اول
 نایلون 190T قابل نفوذ هوا (تنفس پذیر)
جنس بدنه پوش دوم
 پلی استر 185T با PU 3000
 جنس پایه ها
Durawrap تقویت شده به قطر 9.5 و 11 میلی متر
 دوپوش
دارد
 ضد آب
 بله
 تعداد درب
2 عدد
 سایر ویژگی ها
  •  ساخت شرکت هاسکی
  • ابعاد حالت جمع شده: 72×30 سانتی متر
  •  وزن: 13.4 کیلوگرم
  •  ظرفیت دراز کش 5 نفر
  • قابل استفاده در تمامی فصول سال
  • مجهز به دو درب ورودی
  • محافظت در برابر اشعه UV فرابنفش خورشید
 اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...