چادر مسافرتی اتاق دار خانوادگی پاویلو 68092

bestway 68092

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11,000,000 تومان

چادر مسافرتی اتاق دار خانوادگی پاویلو 68092 از ساختاری بزرگ و جادار تشکیل شده است که مزیت های مخصوص به خود را دارد و می تواند برای استفاده های دست جمعی مورد بهره برداری قرار گیرد. چادر هایی که با ابعاد بزرگ و جادار تشکیل شده اند در داخل خود دارای بخش های مجزا می باشند که به آن ها اتاق گفته می شود. به این صورت دو خانواده می توانند در داخل این محصول اقامت داشته باشند و از موقعیت به وجود آمده لذت ببرند. بخش مورد نظر به وسیله یک پوشش احاطه شده است که در مجزا دارد و با ورود به داخل چادر مسافرتی مشخص است. از این رو دو خانواده کم جمعیت به راحتی قادر به رفتن به مسافرت به وسیله چادر مسافرتی مد نظر می باشند. بخش ورودی محصول از ابعاد بزرگ تشکیل شده است که با باز شدن آن محیطی مجزا به وجود می آید تا از هوای تازه لذت برد و بتوان فضای اطراف را مشاهده کرد. این موقعیت به دلیل وجود زیپ های بزرگ می باشد که با باز شدن عبور و مرور به راحتی صورت می گیرد.

خرید چادر مسافرتی اتاق دار خانوادگی پاویلو

درب ورودی پوششی ضخیم دارد تا با مسدود کردن آن موقعیت برای ورود حیوانات و یا حشرات مشکل باشد و در واقع مانعی برای آن ها به وجود آید. این چادر مسافرتی دارای پنجره نیز بوده است که همگی حاوی توری می باشند که امکان حرکت هوا به داخل بدنه و خارج شدن ان وجود دارد. به این خاطر است که محصول مورد نظر بهترین اوقات را مهیا می کند و برای ایجاد تفریح و گردش های خانوادگی همواره بهترین گزینه محسوب می شود. به دلیل تمایل زیاد افراد به خرید چادر مسافرتی اتاق دار خانوادگی پاویلو 68092 امکان مراجعه حضوری به نمایندگی اینتکس ایران وجود دارد که می توان محصولات متنوع را مشاهده کرد اما کسانی که موقعیت مراجعه حضوری ندارند نیز می توانند از طریق سایت فروشگاه خرید خود را ثبت نمایند.

 نوع فنری
 طول 400 سانتی متر
 عرض 225 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک -
 دوپوش -
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 2 عدد
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 8.3 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...