چادر ماشین داخل پنبه چهار فصل ضد آب M سایانا

car cover M

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
27%
950,000
700,000 تومان
کمی صبر کنید...

چادر ماشین داخل پنبه چهار فصل ضد آب M سایانا بهترین گزینه برای استفاده در انواع خودرو است که تمامی خصوصیات منحصر به فرد را دارد تا با تکیه بر این خصوصیات بتوان محصول را در طی سال های زیاد استفاده کرد. از این محصول جهت جلوگیری از آسیب به خودرو استفاده می شود و بدنه را در برابر عوامل محیطی در طولانی مدت حفظ می کند. چرا که بدنه خودرو در اثر تابش اشعه خورشید دچار آفتاب سوختگی می شود و رنگ خود را از دست می دهد بنابراین می توان با چادر ماشین از بروز چنین مشکلی جلوگیری کرد و در نهایت توانست خودرو خود را با ظاهری بدون تغییر مورد بهره برداری قرار داد. 

خرید چادر ماشین داخل پنبه چهار فصل ضد آب M سایانا باکیفیتعلاوه بر این موارد محصول دارای بدنه ای ضخیم و غیر قابل نفوذ از جنس تفلون می باشد که در زمان بارندگی نیز سبب جلوگیری از ورود آب به بدنه محصول می شود و می تواند خودرو را از این عوامل حفظ کند. در زمان بارش تگرگ که خودرو در معرض آسیب جدی قرار می گیرد این محصول می تواند مانع از هر گونه مشکل شود و مانند عایق از بدنه محافظت کند. ضخامت زیادی که در چادر ماشین ایجاد شده است می تواند به راحتی موجب مزیت های زیاد شود که افراد در زمان خرید به آن توجه می کنند و در طولانی مدت نیز به داشتن آن نیاز دارند. محصول به دلیل داشتن انعطاف زیاد تاشو نیز می باشد و می توان به راحتی آن را به ابعاد کوچک تبدیل کرد و در نهایت توانست برای نگه داری از آن فضای کمی را در نظر داشت. این محصول بی نظیر و خاص قابلیت به همراه داشتن در مسافرت را نیز دارد تا با پارک خودرو بتوان از آن استفاده کرد و بهره مند شد. به جهت انتخاب و خرید چادر ماشین داخل پنبه چهار فصل ضد آب M سایانا با قیمت مناسب به فروشگاه اصلی اینتکس ایران مراجعه نمایید و محصول را سفارش دهید.

 نوعچادر ماشین
 نوع کاربریتمام خودروها
 وزن
 1.4 کیلوگرم
اندازهM
شرکت سازنده سایانا
سایر ویژگی هاقابلیت حمل آسان
ضد آب و چهار فصل
ضخامت زیاد
قابلیت تا شدن در دفعات زیاد
داخل پنبه
مناسب استفاده طولانی مدت
قابل استفاده بر روی خودروهای کوچک و هاچ پک
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...