چادر ماشین داخل پنبه چهار فصل ضد آب L سایانا

car cover L

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
25%
1,000,000
750,000 تومان
کمی صبر کنید...

چادر ماشین داخل پنبه چهار فصل ضد آب L سایانا از سری محصولات مناسب جهت انواع خودرو می باشد که از بروز آسیب به بدنه خودرو جلوگیری می کند و می تواند بدنه را از عوامل محیطی در امان نگه دارد. این محصول بی نظیر که از بدنه ای با جنس پارچه تفلون تشکیل شده است می تواند از نفوذ آب نیز جلوگیری کند و در برابر بارندگان ماشین را محافظت نماید. در مواقع بارش های شدید مانند تگرگ نیز این محصول با داشتن ضخامت زیاد می تواند به عنوان ضربه گیر عمل کند و خودرو را از بروز آسیب حفظ کند. با این وجود است که فروش بالایی دارد و همواره عده زیادی از افراد نسبت به انتخاب و خرید آن اقدام می کنند و می توانند بهترین اوقات را داشته باشند. 

فروش چادر ماشین داخل پنبه چهار فصل ضد آب L سایانا جدیدچادر ماشین دارای قیمت مناسب می باشد تا تمامی کسانی که تمایل به داشتن آن دارند بتوانند نسبت به خرید آن اقدام کنند و آن را داشته باشند. از سوی دیگر به دلیل طول عمر بالای محصول و داشتن مقاومت بالا در برابر عوامل مختلف می توان آن را به عنوان یک محصول به صرفه تلقی کرد که در برابر بارش و اشعه خورشید مقاومت دارد و سازگاری زیادی را از خود نشان می دهد. سایز محصول لارژ می باشد و از طول و عرض مشخص تشکیل شده است تا بتوان آن را مناسب خودرو خود خریداری کرد و بهترین موقعیت جهت قرار دادن خودرو در معرض عوامل طبیعی را ایجاد نمود. چادر ماشین قابلیت حمل در مسافرت و گردش را نیز دارد و در حالت تاشو فضای کمی را اشغال می کند و به صورت کمجا می توان آن را در مکان های مختلف به همراه داشت و از آن استفاده نمود. علاقه مندان به داشتن چادر ماشین داخل پنبه چهار فصل ضد آب L سایانا با مراجعه به فروشگاه اصلی اینتکس ایران می توانند انتخاب و خرید گزینه دلخواه را انجام دهند و محصول را وارد سبد خرید خود نمایند.

 نوعچادر ماشین
 نوع کاربریتمام خودروها
 وزن
 1.8 کیلوگرم
اندازهL
شرکت سازنده سایانا
سایر ویژگی هاقابلیت حمل آسان
ضد آب و چهار فصل
ضخامت زیاد
قابلیت تا شدن در دفعات زیاد
داخل پنبه
مناسب استفاده طولانی مدت
قابل استفاده بر روی خودروهای عادی نظیر پژو و ...
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...