پشه بند شش ضلعی شانزده نفره

MH16

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان

پشه بند شش ضلعی شانزده نفره کاربردی ترین محصول جهت مسافرت در فصول گرم سال است که میزان حشرات در محیط بیش تر می باشند و وجود پشه و مگس در مسافرت آزاردهنده می شود. پشه ها حشراتی می باشند که در دفعات بالا افراد را دچار گزش می کنند و می توانند برای آن ها مشکل ساز باشند و پوست آن ها را آسیب بزنند. در نتیجه در زمان مسافرت و گردش می توان از پشه بند استفاده کرد تا از بروز چنین مشکلی جلوگیری کرد و در نهایت توانست ساعات خوشی را کسب نمود.

قیمت خرید پشه بند شش ضلعی شانزده نفره ارزان این محصول بی نظیر با بافت ریز بدنه ای غیر قابل نفوذ نسبت به حشرات را تشکیل داده است تا ریز ترین آن ها مانند پشه نیز به داخل نفوذ نکند و بتوان بهترین شرایط را برای حضور در خارج از خانه کسب کرد. علاوه بر این موارد پشه بند مد نظر ظاهری زیبا نیز دارد که با طراحی شش ضلعی توانسته ظرفیت زیادی را ایجاد کند تا 16 نفر در داخل آن جای گیرند و در مسافرت دچار مشکل نشوند. بدنه در زمان جمع آوری و حمل و نقل به شکل تاشو تبدیل می شود که می تواند فضای کمی را اشغال کند و به راحتی به مکان های مختلف هدایت شود. وزن آن نیز به گونه ای است که حمل را آسان می کند و سبب ایجاد مشکل برای هیچ یک از افراد نمی شود. از این رو کسانی که به دنبال راحتی در زمان مسافرت در فصول گرم سال می باشند که حشرات زیادی در محیط وجود دارد ویا مسافرت به شمال کشور که پشه در آن زیاد می باشد می توانند از این محصول به راحتی استفاده کنند و لذت ببرند و امکان ایجاد اقامتگاه در فضای باز را داشته باشند. چنانچه تمایل به خرید پشه بند شش ضلعی شانزده نفره دارید تنها می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران محصول را از دسته بندی مناسب تهیه کنید و خرید آن را ثبت نمایید.

 ظرفیت16 نفر
 جنس بدنه پارچه توری
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک-
مدلشش ضلعی
 ضد آب-
وزن 8.5 کیلوگرم
 سایر ویژگی هاتاشو و راه اندازی آسان
قابلیت حمل آسان در مسافرت
جلوگیری از گزش حشرات
 اقلام همراهساک حمل


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...