میله بازی زیر آب کودک اینتکس

intex 55504

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
550,000 تومان

میله بازی زیر آب کودک اینتکس در دسته بندی اسباب بازی های مناسب تفریحات آبی قرار دارد که با وجود ترکیب رنگ فانتزی و تنوع زیاد در آن می تواند توجه کودکان را به خود جلب کند و با قیمت بسیار مناسب آماده خرید برای کودکان می باشد. اسباب بازی مد نظر تشکیل شده از پنج میله رنگی که از جنس پلاستیک فشرده منعطف می باشد و می تواند سبب تفریحات مهیج در زیر آب شود. با وجود این اسباب بازی امکان تمرین تنفس در زیر آب ایجاد می شود و کودکان می توانند در طولانی مدت ایجاد سازگاری کنند و تنفس خود را کنترل کرده و تمرین شنا نیز نمایند. با این وجود است که طرفداران زیادی دارد تا علاوه بر کودکان بزرگسالان نیز از آن استفاده کنند و در زیر آب سرگرمی های مختلف داشته باشند.

خرید میله بازی زیر آب کودک ارزان

ساختار این محصول به گونه ای است که می تواند در زیر آب و بر روی سطح زمین به صورت ایستاده قرار گیرد و تکان نخورد و در نهایت موجب بازی کودکان شود. این نوع بازی و سرگرمی ساعات طولانی سبب مشغول شدن کودکان می شود و می تواند در روز های گرم تابستان بهترین تفریح آبی برای آن ها باشد و در نهایت بتوانند در زیر استخر و مکان های دیگر سرگرم شوند. از آن جایی که محصول از جنس پلاستیک با کیفیت می باشد و قابلیت انعطاف دارد افراد می توانند بدون محدودیت از آن استفاده کنند و در طول عمر بالا آن را مورد بهره برداری قرار دهند و در نتیجه لذت حضور در محیط های آبی را کسب نمایند. این محصول ساخت شرکت اینتکس است که معتبر و با کیفیت می باشد. خرید میله بازی زیر آب کودک اینتکس از فروشگاه اینتکس ایران اتفاق می افتد.

میله بازی زیر آب استخری آموزش شنا

 نوع تفریحی
 طول هر میله 19 سانتی متر
 رنگبندی قرمز ، آبی ، سبز ، زرد ، صورتی
 وزن 272 گرم
 جنس پلاستیک منعطف
 تعداد 5 عدد
 برند اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 قابلیت ایستادن در کف آب
 مناسب برای تمرین شنا
 مناسب حفظ نفس در زیر آب
 اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...